utorak, 24. listopada 2017.

ISPOVEST: Dečko sa kojim sam bila je bio ono što sam od muškarca uvek očekivala…



Dečko sa kojim sam bila je bio ono što sam od muškarca uvek očekivala. Medjutim imali smo problema u s*xu. Prvo nije mogao da mu se digne.
Iako mi je govorio da ga jako privlačim i da je problem u njemu, a ne u meni, ja sam vremenom počela da se osećam nedovoljno privlačnom i gubila samopouzdanje. Kada smo prevazišli taj problem, nastao je sledeći. On je sve to radio mehanički, previše grubo kao da smo u filmu za odrasle. Pričala sam sa njim, rekla mu šta mi prija, pokazala, objašnjavala, ali kad god bi se napalio bio bi užasno grub. Retko kad sam doživljavala vrhunac, a sa prethodnim partnerima sam uvek mogla.
Odustala sam i ostavila ga. Mnogi me osuđuju zbog toga, ali ja znam sebe. Meni je sex bitan jako. Nije najbitniji u vezi, ali jako mi je bitan i tačka.

Nema komentara:

Objavi komentar