četvrtak, 19. listopada 2017.

ISPOVEST: Imam bogatog decka vec mesec dana. Rekla sam kevi da sam upecala bogatog decka kada je zena cula…



Imam bogatog decka vec mesec dana. Rekla sam kevi da sam upecala bogatog decka kada je zena cula od srece je pozvala tatu da mu saopsti vest.
Nakon toga majka me odvukla na stranu i dala institucije da trebam sa spavam sa njim vise puta da zatrudnim… ja jesam sa njim spavala, ali rekla sam mu da ga na vreme vadi. Prekjuce sam lagala dečka da sam trudna i on mi je poverovao. Bio je presrecan videlo se to na njegovom licu. Pozvao je roditelje da im saopsti vest.
Moj buduci svekar i svekrva već pripremaju vencanje, mama i tata nikad srecnici sto idem u bogatu kucu. A ja ne znam kako da mu kažem istinu kad dodje pravi trenutak..

Nema komentara:

Objavi komentar