utorak, 27. lipnja 2017.

(18+) ERO*SKA ISPOVEST – IMAM 17 GODINA, DOBRA SAM RIBA



Pricu koju cu Vam ispricati desila se prosle godine negde u oktobru na exskurziji.Naravno sta bi radili nego pili,inace imam 17 godina i iz BG sam.Posle nekoliko casa vodke spremila sam se za diskoteku i otisla sa drugaricama iz sobe.Bilo je ludo i veselo sve dok nisam videla jednu moju drugaricu iz odeljenja kako se ljubi sa jednim momkom.Inace nisam ljubomorna,ali to mi je tesko palo zato sto sam stvarno bolja riba a nisam nikog smuvala.Rekla sam drugaricama da mi nije dobro i da krenum samnom do sobe,sto su one i uradile.
Ispred nase sobe bio je neki krevet sele smo tu i ja sam pocela da placem.Pitale su me sta ti je i ja sam im rekla suve u detalje.U tom trenutku pojavio se jedan momak nije neki frajer,ali znamo se iz osnovne jer smo isli u isto odeljenje,ali sada u srednjoj nismo.

Video je da placem,prisao mi je i poljubo me.Samo sam ga pogledala,jer sa njim nisam bila nikada u dobrim odnosima i nasmejala se.vreme je prolazilo on je bio tu pored mene,dok su drugarice usle do sobe da da nesto vide.Nakon jedno 5 minuta drugarice su me pozvale da udjemo u sobu,ali on nije hteo,pa me je samo opet poljubio i rekao da zaboravim na to.U tom trenutku sam ga sasvim slucajno zakacila rukom po njegovom medjunoziju i videla da mu se nadigao.Inace dok smo jos bili u osnovnoj kruzile su price kako ima VELIKI,ali niko nije znao da li je to istina cak sam ga ja jednom u razgovoru pitala na sta mi je on rekao da ce mi ga pokazati jednom.Setila sam se tog izasla i sobe i odjurila do njegove koja je bila sprat iznad moje.pretpostavila sam da je otkljucano i upala sam bez kucanja.
Kada me je video samo je rekao sta je sad,ja sam zakljucala vrata i rekla mu da se skine jer je vreme da ispunis svoje obecanje sto je on i uradio,kada je dosao do gaca pitao je jel to mora bas nocas nasta sam ja odgovorila sa DA.Zatim sam mu prisal i rekla ako ti neces onda cu ja i kad se namanje nadao skinula gace.I tada se pred mojim ocima pojavila kur*ina od koja je vec uveliko bila nadigunuta i koja je imala jedno 25-26 cm.

Nisam stigla nista da kazem on me je vec bacio na krevet i poceo da skida,za nepuna dva minuta bila sam potpuno gola.Nakon sto je video da sam i ja vec uveliko navlazila samo me je pogledao i rekao napalila si,na sta sam ja rekla ko nebi kad bi video toliki kurc*nu.Poceo je da me lize prvo sise,a zatim sve nize dok nije dosao do moje vrele pic*.Pitao je jesili spremna da osetis 26cm u sebi ja sam pokusala da ga zamolim da mu ga prvo popusim ali on me nije slusao i samo mi ga odjednom nabio.Pocela sam da uzdisem,moli la ga de prestane jer me je mnogo bolelo,jer sam bila i nevina,ali on nije prestajao.Nakon jedno 2 minuta osetio je da je blizu i izvadio ga i rekao otvori usta i napunio ih spermom,odmah nakon toga i ja sam svrsila.Nasmjeao se i rekao ocemo opet ja sam pristala i on mi ga opet zabio ovog puta celog,u trenutku me je zabolelo ali kada je poceo da me je*e bol je sve bio manji i manji i mogli su se cuti moji uzdasi ahhhhh…. Pitao me da li bi mogao da me poj*be jos i u dupe pristala sam i odlucila da se prepustim uzivanju je*ao me tako jedno vreme da bi mi na kraju ponovo svrsio u usta.Nakon toga otisla sam do kupatila istusirala sam se,obukla i vratila u svoju sobu

Nema komentara:

Objavi komentar