ponedjeljak, 26. lipnja 2017.

(18+) ERO*SKA ISPOVEST – Ja sam sedeo na kaucu i gledao TV.Maja je usla i poljubila me, kao i uvek, pa se onda raskomotila. Bacila je ranac i skinula …



Recimo da sam ja teca jednoj devojcici, a nazvacemo je Maja. Ja imam 53 godine i bicu za vas teca, posto me ona tako zove. Maja inace ima 18 godina, odlican je djak, ali je malo buckasta i prgava, pa je to razlog sto nema momka. Teca sam joj jer je ona cerka sestre moje zene, ako ste me razumeli sta hocu da kazem. Elem, Maja je zavrsila sa casovima i svratila kod nas kuci, da bi je odvezli kod njene kuce. Ona zivi par km dalje od nas, pa da ne ceka autobus jos sat vremena resila je da malo posedi kod nas pa da je mi odvezemo kuci. Javila se gde je i da ne brinu za nju, jer ce ona da “dovede tetku i tecu”. Moja zena je u to vreme jos bila na poslu i morali smo da je sacekamo jos nekih sat vremena.

Ja sam sedeo na kaucu i gledao TV.Maja je usla i poljubila me, kao i uvek, pa se onda raskomotila. Bacila je ranac i skinula gornji deo trenerke. Ponudio sam je sokom i kafom, ali je odbila, jer ce da pije kafu sa tetkom kad dodjemo kod njih. Otisla je do kupatila da se osvezi i cim se vratila, pitala me sta to gledam. Ja sam samo saltao kanale, jer nisam mogao da se odlucim sta da gledam, kad imas dva kanala onda se lako odlucis, ali kad imas sto, e onda je mnogo teze. Pruzio sam joj daljinski da ona izabere. Sela je na kauc i naslonila se na mene. Podigao sam ruku i zagrlio je.Malo se namestala i brzo se ususkala u mom zagrljaju.Cavrljala je o danu provedenom u skoli i o tome kako je neke drugarice nerviraju… Malo sam joj se smejao, malo je savetovao i za to vreme sam je mazio po ramenu i po ruci. Obicno je bila nervozna i drvena i sve bi joj smetalo. Medjutim sada je bila mirna i nije se otimala.
Dok sam je mazio po ruci, dodirnuo sam joj grudi. Bile su to lepe trojke i stajale su dosta visoko, naravno, potpomognute brusom. Pitao sam je zasto nosi oklope, na sta se nasmejala i rekla da mora kad ide u skolu. Obuhvatio sam joj dojku sakom i prokomentarisao kako su oklopi zaista u funkciji, jer ne moze da se dodje do cilja. Samo se glasno nasmejala i malo se promeskoljila i lepse namestila, ne odbijajuci moju ruku sa sise. Video sam da joj se dopada, a mozda joj i nedostaje malo neznosti i mazenja. Poceo sam, ohrabren da je mazim i po licu, pa po bradi i lagano presao na dekolte. Milovao sam je po glatkoj kozi nezno kruzeci po delu ispod grla, a iznad sisa. Polako sam napredovao na dole. Nije se bunila, a ni otimala, pa sam to shvatio kao pristanak. Poceo sam da joj dodirujem sise po delu koji je bio iznad brusa, izlozen pogledu i mojim prstima. Ruka mi je vec jednim delom bila ispod majice. Povremeno sam je mazio po golom delu grudi, pa onda obuhvatao celu sisu preko brushaltera.

Drhtao sam, kao kada sam prvi put hvatao devojku za sise. Posto i dalje nisam video negativnu reakciju kod Maje, ohrabren, krenuo sam u ocajnicki poduhvat. Pomislio sam da, ako me sad ne opsuje i ne pobegne od mene, onda mogu da radim sta hocu. Poceo sam da zavlacim ruku sve dublje u njen brushalter. Milovao sam joj sisu i prstima pomerao brus i pravio mesto za saku. Mic po mic, stigao sam do bradavice. Bila je napeta i tvrda, sto je svedocilo o njenoj zelji za ovakvom vrstom dodira. Poceo sam da prstom prelazim preko bradavice i da je pomeram tamo ovamo. Malo se pomerila i jos bolje namestila. Obuhvatio sam joj celu sisu sakom. Tvrda bradavica mi je bola dlan.Drugu ruku sam spustio na njeno koleno. Krenuo sam na gore. Lagano sam mrdao ruku od kolena pa do butine sa spoljne strane. Onda sam poceo da je mazim po unutrasnjoj strani butine. Malo je pomerila nogu da mi olaksa pristup.Noge nije cvsto stisla, nego su bile opustene , ali ne sasvim rasirene. Mogao sam da dodjem do blizu njene ribice, ali nisam imao slobodan pristup, da bih je dodirnuo po ribici. E, bas u tom trenutku, zvoni mi telefon. Pogadjate, zove me zena da dodjem za nju, pa da idemo kod njene sestre. Maja se osvesti i izvuce iz mog medvedjeg zagrljaja. Kaze:”teco, hajde, znas da tetka ne voli da ceka”.

Nema komentara:

Objavi komentar