subota, 24. lipnja 2017.

Htela sam da iznenadim momka i da se pojavim u kaputu i štiklama, a ispod samo se*si ….

Htela sam da iznenadim momka i da se pojavim u kaputu i štiklama, a ispod samo se*si donji veš. Međutim, spremio je i on iznenađenje za mene… Doveo je MAMU, da je upoznam. Sva sreća saznajem to odmah na vratima. Glumim da mi je hladno i kažem da ću ostati malo u kaputu dok se 


ne utoplim. Priča teče normalno i opušteno,mislim da sam joj se čak i svidela, kad ti moj Marko u nekom momentu kaže: “Znam da si stidljiva al pretera ga sad, daj ajde skini se, dobićeš toplotni udar” i povuče cibzar i otkopča me. U stanu nastaje muk, niko nikog ne sme da pogleda. Ne znam kako je 


žena našla vrata da ode kući, a s njim nisam pričala neko vreme. Ubedljivo najveći blam u mom životu. I ne, ne smejemo se tome danas.



Nema komentara:

Objavi komentar