petak, 30. lipnja 2017.

Imam na butinu tetovazu pise mi na strani jezik motoriskinja.



Imam na butinu tetovazu pise mi na strani jezik motoriskinja. To su mi uradili pre neku godinu kad me decko vozio gde se okupljaju motoristi. Bese neko skupljanje ti motoristi po Kruševcu i mene će vodi decko sa njegovim motorom tamo da ga pokaze na oni ostali.
Uzela sam ja slobodan dan od gazde i kad smo stigli tamo mene sram da siđem s motora kako god da krenem mora da mi se vidi pi*ka kroz najlon carape ispod ono suknjice. Siđem ti ja nekako sa ono čudo stanem ja da pogledam kad onaj gazda na motor viče je l’ ti se sviđa mačko ja ga pogleda mislim se je*ala te mačka i vičem sviđa mi se što da mi se ne svidja. Kad da krenem dalje a on me uvati za ruku i viče ti se meni mlogo sviđas meni opet drago nije čovek ništa loše mislio pa mi kaže ajmo vamo u kafiću da popijemo po jedan ekspreso.

Ja kažem ne mogu tu mi dečko on kaže ma ajde ovo će još da traje će te vratimo dečku. Pogledam okolo onog mog nigde nema pa pomislim ajde šta me briga ću popijem kafu dok se on drnda po onoj gužvi. Udjemo mi u kafiću kad tamo njih četvorica sede igraju karte pa kad me videše samo što ne poripaše na mene odma tu svi na mene pa mi kažu kako sam zgodna lepa mene malo beše i sram ali opet ne govore ljudi ništa loše i tamo popričasmo malo zajebavaše me kad kaže ovaj jedan ja tebe moram da je*em video sam ti malopre pi*ku kroz najlon čarape mene tu beše sram kad to reče nije da mi se nije sviđao taj čovek ali kažem a sramota oni da nas gledaju
Kad oni povikaše pa dobro će te je**mo i mi. Ja se ujedoh za jezik pa kažem nisam tako mislila a oni uvatise pa me zezaju poceše se smeju iskreno i meni beše smešno kako sam napravila grešku ali cic mic mene taj obali preko sto presavi me ja da skinem carape a on viče pa ih pocepa i kuku pomislih u sebi kako cu ovakva posle kod onog mog.
A ovaj uhvati pa kad poče da je*e ne odustada je*a me i je*a pa kaže jel dobro k**vo ja kažem ma dobro bre nego polako će me utepaš ma jok ne popusta on i odjednom poče da svr**va u mene ja pomislih kuku jadna će me na*umpa. Završi on poso pa uvati drugi treći četvrti svi na red je*aše me secaše puniše spe**om i kad obrnuse par krugova kažu na ovog zadnjeg sto nije teo da me je*e da me keca i on. On poce tu mrka neki ku**c nece da je*e kaljavu ku*vu ja se tu najuti pa mu vikam ma kuj te je*e. On mi pridje i vika klekni k**vo ja kleknu on izvadi ku*ac iz gace pa vika pu*i ga.
Ja uvati ku**c i stavim ga u usta pa se mislim u sebi a sad nisam ku*va da ti pu*im. Pop*si mu ja kurac on svrsi proguta ja spermu da ne prljam onaj etison na pod pa vikaju sedi da popijes jos nesto uzela ja onaj vinjak a on mi kaže ti si miro sad clan naseg kluba jer smo te svi oprasili ali kaže mora ti napišem nešto na butinu. Ja rekla kako da pišeš on kaže ne brini sa flomasterom će se skine ali dok se ne skine mozes pokazes bilo kom našem članu i će dobiješ sve što ti treba…

Ja se pogleda šta fali i legnem na astal i rasirim noge onaj pridje sa neki tanki flomaster ko igla skinu mi carape i ispod pi*ke  poče da me bocka s ono mene poče boli malo a on vika stisni zube još malo i gotovo. Ispisaše oni ono ja pogledah a ono sve krvavo jedva se vidi ali vidim piše neki k**ac na strani jezik ja ga pitam šta ovoj znači a ovaj jedan kaže to znači miro na engleski da si motoriskinja. dobro rekoh ja. Navukoh carape nategnuh ono suknjice da mi se ne vidi pocepane carape na pi**u i posede jos malo sa njih i posle si odem da nadjem mog dečka on kad me vide poče se malo ljuti što me nema ali ja kažem ti si kriv ti si me doveo u ovu gužvu kude da te nadjem.
On kaže vala jeste miro i odveze me kuci i sva sreca usput me samo tero da mu pu*im ku**c tako da nije vido čarape. To je priča kako sam dobila tetovazu da mi pise slut ispod pi*ku ili ti po naški motoriskinja jos se nije skinula i ako sam trljala sto put sa sapun ali pošteno reko i onaj da neće odma.

Izvor: (keksic.com)

Nema komentara:

Objavi komentar