četvrtak, 29. lipnja 2017.

ISPOVEST – ležala na travi i gledala u oblake kada sam osetila da mi neko skida šorc i pomera gaćice…



Pred kraj leta otišla sam sa drugaricom i bratom na piknik pored jezera. Osim klope i piva brat je doneo i vutru koju smo svi podelili. Posle par dima drugarica se već debelo napu*ila i napalila pa je sa mojim bratom skočila u jezero gde su se i pose*sali ispred mene. Ja sam ležala na travi i gledala u oblake kada sam osetila da mi neko skida šorc i pomera gaćice,

bila je to moja drugarica, gurnula je svoja dva prsta u moju pi*ku. Nisam bila pri zdravom razumu i zato nisam imala snage ni da je zaustavim. A onda sam osetila nešto mnogo deblje i tvrdje od prstiju, bio je to bratov ku*ac koji me je prodirao prilično bolno, nikada me toliko nije bolelo, pomislila sam da ga je možda strpao u g*zu ali zaista nisam mogla da osetim koja je rupa u pitanju. Je*eno sam počela da uživam u svemu tome i mi smo imali trojku, dok
smo to radili svi smo se smejali i pričali neke nepovezane reči. Uh kako je dobra ta vutra pomislila sam. Svr*ila sam po prvi put u životu tad i duboko se u mislima zahvalila prodavcu vutre i bratovom

alatkom. Kada je pao mrak nakon par sati otišli smo kući, a ja sam više puta došla u iskušenje da popu*im bratu ku*ac dok je spavao, ma makar i da ga dodirnem, ali sam bila previše uplašena pa sam se radije krila u wc i d*kala misleći na njegov ku*ac.

Nema komentara:

Objavi komentar