ponedjeljak, 26. lipnja 2017.

Žensko sam i noge brijem svakog četvrtog dana, macu brijem svako veče pre izlaska. Juče kada sam izašla sa rođakom na piće u bližnjem kafiću bila sam obukla kratku se*si …





Žensko sam i noge brijem svakog četvrtog dana, macu brijem svako veče pre izlaska. Juče kada sam izašla sa rođakom na piće u bližnjem kafiću bila sam obukla kratku se*si haljinu, na povratku do kuće svi se okretali zamnom. Bilo oko 7 sati kada sam prolazila pored pekare kod naše zgrade gde su

klackalice i tobogane za malu decu sela sam da odmorim noge od hodanja, jedan čiča koji je zabavljao svoga mališana krenuo da mi se udvara meni je prijao razgovor i lepo vreme stvaralo u meni posebnu energiju. Sedeli smo na klupi dok se njegov mališan zabavljao na toboganu. Za vreme

razgovora stalno se okretao okolo i gledao negde u nebesa… onda je ruku stavio preko moje noge i rekao da izgledam zgodno to me tako napalilo da sam ovlažila na klupi. Razmenili smo brojeve i brzo otišla jer počela da curi. Znam da je u takvim situacijama bitan samo život, ali mislim da bih umrla od sramote da primeti da sam vla**a. Sad čamim u stanu očekujući njegov poziv.

Nema komentara:

Objavi komentar