utorak, 27. lipnja 2017.

U KREVETU SAM JAKO PERVERZNA, I VOLIM RAZNE STVARI. PRIJE PAR DANA POZOVEM…”



U krevetu sam jako perverzna, i volim razne stvari. Prije par dana pozovem svog najboljeg prijatelja kući da se malo poigramo.
I tako on dođe ne znajući pravi razlog mog poziva. Inače je malo stidan. Sjedne on u dnevnu, ja mu napravim čaj, i počnem se malo uvijat oko njega

Primjetila sam crvenilo na njegovom licu. Nikad ranije nisam ništa s njim pokušavala jer je stvarno fin prema meni i ne bih volila da ga izgubim zbog svojih prljvaih igrica.
Ali u zadnje vrijeme strašno me počeo palit, tako da nisam mogla odolit. Vjerujem da i on nešto osjeća prema meni .

Kada se atmosfera zagrijala, pozvala sam ga u spavaću “da malo odmorimo”. On je na taj prijedlog samo rekao: “zašto ne bi igrali karti?” Sve mi je bilo jasno….

izvor:kreativan.info

Nema komentara:

Objavi komentar