srijeda, 21. lipnja 2017.

ERO*SKA ISPOVEST – KA*AM ĆERKU OD PRIJATELJA…



Imam dugu plavu kosu izobličene cice i dobru gu*u već od 12 godine….u tim godinama je bio moj prvi put sa dečkom najboljim frendom moga brata…..krenula sam u pekaru…bila sam u uskoj mini suknjici i kratkoj uskoj majici….tako da su se moje cice oslikale….odjednom me neko povukao za ruku i rekao “da li si spremna?” ja sam ga blijedo pogledala on mi je ponovio “pa da li si spremna…odavno mi se sviđaš i ako si spremna voditi ljubav samnom” klimnula sam glavom i odvukao me do njegovog stana…u kući mu nije bilo roditelja pa me je nježno uzeo oko struka i odnjeo do

kreveta..nježno me dirao svuda po tjelu a ja sam drhtala i lagano uzdisala…poljubio me je i skinuo sve sa mene…zastao je gledajuči u moje tjelo pa otkopčao šlic iza kojeg je izletio veliki teenagerski veliki k**ac uhvatila sam ga u ruku kao da oduvjek to radim i poćela mu d**ati on je uzdisao lagano sam ga uzela u usta i
počela ga pu*iti srce mi je kucalo jako a on je uzdisao….zatim iz noćnog ormarćića izvadi kondom i stavi ga na već odavno stvrdnut k**ac….
uhvati me i lagano zavali na krevet ohvati me za si*e i poče lizati moju vla*nu pi*u zatim primake svoj k***c mojoj pi*i i stavi ga unutra podrhtavala sam a on ga je stavljao pa vadio i sve tako i brže i

brže od jednom osjetih vrućinu i svr*ih on diže nage na zid i stavi u moju gu*u boljelo me je ali sam trpila zatim me na krevet stavikao da mu sjedim u krilu i zagrli me i poće me dizati gore dole sve brže i prže sve dok mi suze nisu krenule na oči osjetio je da će sv**iti pa ga izvadi i stavi kod mojih si*a i svr**…upitao me je dali sam spremna na još ali ovaj put bolje i jače ja mi to potvdih glavom i on me diže stavi u pozu psa i poče jakim udarcima po gu*i….nakon toga imali smo jos dve godine s*x i počeli smo se zabavljati..jošuvjek smo u vezi i često imamo se**alne veze i za to mi uopšte nije žao…

Nema komentara:

Objavi komentar