utorak, 27. lipnja 2017.

Sv*šavao sam u nju svaki put toliko mi je bilo dobro s njom da sam…







Sasvim slučajno upoznao sam jednu gospođu razvedenu živjela je u Americi nekih 20 godina dosla je u posjetu roditeljima u Bosnu i tu je pocela nasa avantura. Bila je ravno 15 godina starija od mene ljepuškasta gospođa fino građena da je ne opisivam jednostavno rečeno lijep primjerak zrele žene. Malo po malo naše viđanje je postalo sve češće dok nije preraslo u svakodnevnicu. Ljudi su nas počeli da ogovaraju imao sam ogroman pritisak od obitelji i prijatelja ali ništa nas nije moglo rastaviti kresali smo se po dva puta dnevno a pošto je imala zbog zdravstvenih razloga podvezane jajnike svrsavao sam u nju svaki put toliko mi je bilo dobro s njom da sam konstantno bio napaljen iščekivajući ponovan susret.

Njoj je to godilo svršavala je svaki put znao sam je toliko rasturit da je ostajala ležati onako gola i oznojena i samo bi se nasmješila i rekla mi svaki put mi je sve bolje i bolje. Kako je vrijeme prolazilo primjetio sam da je postala jako posesivna čak i bolesno posesivna pratila me u stopu počele su svađe ako bi samo minut zakasnio da joj odgovorim na poruku počela mi je raditi scene, pred prijateljima i javno me uhoditi gdje god bi pošao. Kad bi bio doma morao sam se svako malo uslikati i poslati joj sliku da vidi da sam doma. Postalo je nepodnošljivo htio sam prekinuti ali sam je zavolio djelovala je na mene kao droga najgore vrste. Izluđivala me je sa svojim ispadima počela me izolirati iz društva jer svi moji prijatelji za nju su bili kriminalci i kurvari. Nisam znao šta da radim kad bi odlučio da prekinem njen jedan poziv bi me prekinuo u tome naumu, postao sam njeno vlasništvo šta bi poželjela radio sam pošto je bila dosta financijski jaka kupovala mi je stalno neke skupe stvari davala mi novac iako mi ništa nije trebalo imao sam dovoljno svoga. Šta bi poželio dobivao sam ali nisam shvatio da je s time samo htjela da me još više uzme pod kontrolu i da me još jače može psihički uništavati.

Malo po malo počeo sam da kopkam po njenoj prošlosti i otkrio sam mnogo toga što je bilo jako uznemirujuće svog bivšeg muža je sa tim psihopatskim sposobnostima pretvorila u pijanca i izbacila ga na ulicu uzela mu djecu i sve. Došao sam u kontakt sa dvojicom bivših joj koji su od nje pretrpili zlo veliko. Odlučio sam da se odmaknem počelo je pravo ratovanje tako mogu reći slobodno njeno psihopatsko ponašanje je dobilo vrhunac počela mi je prijetiti na svakakve načine pa čak mi je govorila da je trudna iako je imala 42 godine i bila podvezana kako kaze ali tvrdila je da je trudna. U razgovoru sa mojim prijateljem koji je bio u posebnoj vjerskoj službi otkrivam da sam pod magijskim utjecajem sto je kasnije potvrdila njena sestra s kojom se posvađala pa mi je priznala da je išla kod vračare. Bio sam sluđen oči zatvorim nju čujem.>

Nema komentara:

Objavi komentar