srijeda, 28. lipnja 2017.

ISPOVEST: RADIM KAO KONOBARICA U JEDNOM OD ELITNIJIH RESTORANA U NAŠEM GRADU, KOJI JE MEDJU NAJVEĆIMA U SRBIJI…



Radim kao konobarica u jednom od elitnijih restorana u našem gradu, koji je medju najvećima u Srbiji. Dolaze advokati, doktori, ljudi sa debelim novčanicima, jedu, piju, plaćaju velike račune.

Većina njih su dosta nepristojni i gledaju mi u du*e, pa desi se i da me šljepnu rukom ponekad. Šef mi kaže da ćutim jer ostavljaju dobar bakšiš. Jedan tip je bio vrlo arogantan i ponudio mi je da mu popu*im u veceru za pare, vrlo sam bila drska kada sam ga odbila.

On se jako naljutio i kada sam se vraćala sa posla videla sam par ljudi na parkingu ispred restorana kako mi uništavaju, grebaju, buše i lome auto. Malo je reći da sam bila šokirana.

aktuelno.com

Nema komentara:

Objavi komentar