ponedjeljak, 26. lipnja 2017.

Okrenula se i rekla,sad je vrijeme za g*zu ali polako da me ne razvališ….





U firmi u kojoj sam radio već duže vrijeme. Zbog povećanja posla šef je odlučio zaposlit još jednu osobu kao njegovog zamjenika. Nakon odrađenog natječaja doša je jedna vrlo draga ali jako jako jebozovna.. Pošto smo ja i šef dugogodnišnji prijatelji reko mi je da se pozabavim novom šeficom i da joj stojim na usluzi dok se ne ufura u posao. A to meni nije nimalo teško palo jer je bila bomba i od same njezine pojave moj mali bi se počeo budit. Nakon službenog upoznavanja i par riječi toliko

mi se svidjela njezina poletnost i volja za posao. A i izgledala je fenonenalno. Uvijek u suknjicama košuljice na dekolte iz kojeg vire dvije predivne i velike sise a guza i noge savršene uz visoke štikle koje dodatno podižu njezinu i ovako prćastu guzu. Jednom riječju bombon od žene. Kako je vrijeme prolazilo bilo smo vrlo bliski suradnici a ujedno i
prijatelji. Mada sam ja nju gledao i drugačijim očima.Otišao sam na godišnji 2 tjedna da se malo odmorim ali svaki dan smo se čuli tako kao da ni nisam na godišnjem. A odgovaralo mi je njezino društvo koliko god. Došao je vikend i otišao sam u izlazak malo da se opustim iz par pića i da vidim šta se dešava u gradu. Dok sam sjedio za šankom iza mojih leđa čujem tih pozdrav, dobro veče.

okrenem se kad ispred mene moja šefica sa par prijateljica. A svaka dotjerana kao za svatove. Nisam znao di bi pije pogledao. Sjele su samnom i popile par pića, uz ugodan razgovor u društvu 3 dame vrijeme je brzo prolazilo. Malo smo popili i počeli o poslu pričat. Nakon toga su kolegice otišle i ostali smo sami za stolom. Svakom minutom smo bili bliže jedno drugom. Uhvatila me za ruku i poljubila u obraz pod izgovorm-čisto prijateljski. Popili smo piće i krenuli kući.

Nema komentara:

Objavi komentar