četvrtak, 29. lipnja 2017.

ISPOVEST: Život mi je užas…



Život mi je užas. U septembru, moja porodica i ja smo se nakon bankrota preselili u veliku vilu u kojoj su živjeli prijatelji mojih roditelja. I sve bi bilo OK, da mi sin jedinac tih prijatelja, koji ima osamnaest godina kao i ja da mi zagorčava život, na svaki mogući način.

Pa, na primjer:uništio mi je odjeću, sabotirao stari jugo, koji sam dobio kad sam položio vozački, olabavio mi je šrafove na biciklu i sliku mene i mojih najboljih prijatelja izmazao bojom.
On misli ako nosi odjeću od Ralfa, Armanija, Kavalija i Versaćea, ima iPhone i najnoviji Rendž Rover da je svijet osvojio.J edna njegova drugarica i ja se simpatišemo, ali on nam je s*ebao druženje.

I on je organizovao žurku na Dan zaljubljenih, jer je to ujedno i njegov rođendan i otjerao me je.
I na nos mi je natrljao to što je od ćaleta dobio diskoteku kao poklon. Želim da se vratim u Nikšić i živim normalnim skromnim životom.

Nema komentara:

Objavi komentar