nedjelja, 25. lipnja 2017.

Tu*ao sam je kao najveću ku*vu…



Radim sa Sanjom nekoliko godina, a imali smo mnogo seksualnih fantazija koje nikada do nedavno nisu bile resene…Sanja je 36 godina, samohrana je majka, prelepog lica, kose duge do ramena, tankog tela, slatkih sisa i vrelog dupeta……pre par meseci sam primetio da Sanja sve vise otkriva svoju odecu i da maksimalno zeli da skrene paznju na sebe…Pre oko dva meseca Sanja je usla u kancelariju u kratkoj letnjoj suknji, mogle su da se vide njene prelepe noge, a na desnoj nozi je nosila

ogrlicu, izgledala je prelepo i vrlo se*si, i gledala je tacno u mene kako sedim za radnim stolom…Nisam skidao pogled sa nje, a ona je svaku priliku iskoristila da pokaze svoju se*si odecu, odjednom je doletela do moga stola… i upitala me da li moze da uzme neke predmete koji su stojali pored stola… osetio sam da mi se penis ukrutio…Negde oko polovine radnog vremena, odlucio sam da bi mi prijalo da se malo odmorim i istusiram, te sam otisao do tus kabine koja se nalazila na nasem spratu, uzeo sam peskir a Sanja me je neprestalno promatrala…Onda su se vrata lagano otvorila..

Sanja je stajala ispred mene. Dosao sam iza nje i zakljucao vrata, uhvatio je oko struka i poljubio je…moje ruke su napravile svoj put ispod njene suknje do njene gu*ice i fantazije koje sam imao dugo supocele da se ostvaruju…Bili smo kao zivotinje napaljeni i udarali smo se o zidove… podigao sam je i poceo da lizem i ljubim njenu vlaznu va*inu…, poljupci su isli preko dugih nogu do gu*ice… bio sam nestrpljiv da je

Nema komentara:

Objavi komentar