srijeda, 21. lipnja 2017.

ISPOVEST: UŠLA SAM U NJEGOVU SOBU, ZNALA SAM DA MU NEMA ŽENE KOD KUĆE I UVUKLA SE…



Sluškinja sam im godinama radim za njih, ja i njen muž smo istih godina i od prvog dana sam ja bacala oko na njega bez obzira što je bio oženjen. Nikada nisam gubila nadu i sigurna sam bila da ću kad tada biti sa njim u krevetu i čekala sam taj dan. Bili su oboje dobri prema meni, ona malo i manje baš se ponašala prema meni kao da sam niži rang od nje samo zato što ona ima novaca kao blata. Ali

ajde ja sam zarađivala za svoj život, i nisam to htjela uzimati toliko srcu jer bi se samo bacala u depresiju zbog nje. S njom sam imala strogo poslovni odnos, dok se on ponašao kao da smo veliki prijatelji čak i nje nekada dok nije bilo kod kuće znao mi je pomoći ako je bilo nešto teško i stvarno mi je značilo puno to što me ne gleda kao običnu sluškinju već kao žensku osobu.
To me još više privuklo kod njega i baš sam poželjela biti sa njim, i nisam imala mira dok ga nisam osvojila taj dan kada je ona otišla na put. Znala sam da je nema i ušla sam u njihovu sobu, vidjela sam njega kako spava samo u boksericama. Nisam mogla odoljeti da mu se ne uvučem u krevet pa što

god da bilo, to sam i napravila i stvarno sam se iznenadila kada sam shvatila da njemu to zapravo ne smeta i bilo mu je drago što želim biti sa njim. Nije nam dugo trebalo da počnemo voditi ljubav. Tako dobro mi nikada nije bilo kao sa njim, i ponovimo svaki puta kada nje nema kod kuće i jedva čekamo da ode negdje na par dana. Tada nam je super po cijele dane budemo zajedno zaključani u vili da nam nitko ne smeta i daj bože da tako ostane.

Nema komentara:

Objavi komentar