subota, 24. lipnja 2017.

Ona je inače veoma zgodna žena ima ogromne si*e i veliku gu*u pa ja kad …



Imam 18 godina i živim sa brato i roditeljima. Roditelji često negdi putuju kao i brat koji poslovno putuje a ja i njegova žena ostajemo u kući. Ona je inače veoma zgodna žena ima ogromne si*e i veliku gu*u pa ja kad uhvatim vremena odem u svoju sobu i iz**kam ga na nju zamisljajući kako joj ga stavljma među te velike si*e. Inače ona i brat se redovito pojebu nekad i dva put dnevno tako ja kad čujem njeno stenjanje iz sobe malo škicnem kroz ključanicu da vidim njene si*e kako igraju. Jedan dan kao i uobičajeno oni su otišli a ja i ona smo ostali kuči. Ja sam ga svaki čas išao izdrkat gledajući njene slike na mobitelu. Nako dva tri dana što smo sami ja sam došao iz dvorišta i čuo sam nešto i dnevne sobe a to je bila ona drkala je svoju picu jer nije mogla izdžat jer je naučila da se je*e svaki dan pa je sama se igrala sa svojom mačkicom. Ja sam stao iza vrata i lagano ga mazio i gledao u nju potpuno golu u jednom trenutku ona me upazila i rekla mi da dođem ka njoj ja sam se malo šokirao ali sam jedva

dočekao. Došao sm do nje a ona mi je odmah skinula gaće i počela da ga puši. Kad ga je dobro navlažila ja sam se spustio i počeo da joj ližem kiltić koji je već bio vlažan. Ona je stenjala i uživala u tome nako nekog vremene sam jojprestao lizat i stavio k**ac među sise i počeo je je***at u njene velike si*e. Malo kad sam je je*ao u si*e ona je rekla da joj ga stavim u pi*ku. Ja sam ga lagano dovukao do pice i počeo da ga stavljam u pi*u. Onako sva vla*na on je skliznuo u nju kao podmazn. Uhvatio sam je za bokove i nabiao na macana a ona je svr**vala po njemu. Kasnije je rekla da želi u gu*u da to obožava a ja sam ga onakvoga vlažno ga izvadio i spustio ga u š**čić.Ona je zastenjala tako jako da su nas sujedi čuli malo sam je gu*io i došlo mi je da svr*im ona je rekla da ju napunim u gu*u i da nastavim. Ja sam sv**io i izvadio ga i dao joj da ga malo poliže kad ga je plizala stavio joj sam ga u pi*u i nastavio je nabijat. Nako toga sam joj ga stavio u šu*ak i g**io ju lagona nabinajući a ono je stenjala i stenjala i svako malo svr**vala pi*a joj je bila toliko vla*na da joj je ku**c u nju ulazio glatko. Tako sama malo u gu*u malo u pi*kicu je j**avao kad mi je došlo da svr**m sv***o sam joj po sisam. Kad sam svr**o ona je rekla da je bila zadovoljna i digla se i otišla u kupatilo nako što je izašla iz kupatila onako gola i vlažna meni je k***c odmah nabr*knuo. Ona je rekla al bi me htio opet poševit ja sam rekao da bih tio i ona je ćućnula i počela da mi ga pu**. Kad ga je pop**ila otišli smo u kupatilo i ja sam ju popeo na perilicu rublja i počeo ju jeb**at na njoj perilica se jako drmala koko sam ju ja je**vao. Nako kupatila otišli smo u moju sobu i tamo sam ju nastavio je**vat

na svom krevete nakon nekog vremena otišli smo u njihovu sobu da se j**emo. Nako skoro svih prostoria otišli smo u kuhinju da joj ga stavim u p**u na kuhinjskom stolu tu sam ju žestoko ševio a ona je stalo svr**vala. Nako toga smo otišli u donji dio kuće i poj**ali smo se u sobi mojih roditeljapa smo otišli u njihovo kupatilo da ju opet kre*nem na perilici. Nako toga nismo znali di ćemo se dalje ševit pa smo otišli u auto u mojoj graži i tamo smo se nastavili j**avat žestoko a ja sam joj opet napunio šu*ak sp**mom. Ona je otišla gore da se otušira tako sam ja i to je bilo dovoljno za jedan dana kada smo išli leć skupa smo legli i opet sam ju kre*nio nbrzinu za laku noć. Sutra kad sam se probudio nje ni je bilo o na je bila u dnevnoj sa prijateljicom. Izašao sam iz sobe a njih dvi su bile u pozi 69 kad su me vidile obradovale se a i ja sam bi sretan kad sam vidio dvi. Njih dvi su se uhvatile posla i počela da mi ga pu*e. Ja sam legao na kauč a jedna ga je p**ila a druga mi je stavila picu na usta i ja sam je lizao bila je tako sočna i vla*na. Kad ka je moja nevista pou*ila zmjenili su mjesta sad je njena pica bila na ustima a prijateljičina usta na mom ku**u. I njena pica je bila sočna i vlažna. Njena prijateljica ga je navla*ila i sjela na njega stavila ga je u pici a on je lagano klizio tako su se njih dvi mjenale na mom ku**u i mojim ustima tako da mi je bilo lipo pica doli pica gori užitak za pamćenje. Njih dvi su uživale kada sam tribao svr**t jednu sam napunio a druga joj je lizala sm**mu sa pice. Obe su rekle da su zadovolje sa moji odrađenim poslom i da bih htjele to ponovit. Ovo je posta ritual kad ja i nevjesta ostanemo sami u kući. Ali je i dalje samo naša mala tajna.>

Nema komentara:

Objavi komentar