srijeda, 21. lipnja 2017.

ISPOVEST: Žena sam u godinama, imam 45 i SRETNO sam udata…

13

Žena sam u godinama, imam 45 i SRETNO sam udata. Pre par noći sam imala vrući čat sa komšijom koji ima samo 22 godina. Muž je ležao pored mene i gledao neki dokumentarac misleći da se ja dopisujem sa prijateljicom, a ja pisala neviđene prostote i slala moje vrele sličice momku koji je

vršnjak moje kćerke. Nikada u životu se nisam tako dobro osećala, VRELO, moćno… u tim trenutcima dok sam isčekivala komšine poruke u meni je vrila krv kao da sam neka klinka. U tom trenutku sam ne razmišljajući o posljedicama napisala klincu da siđe u podrum i sačeka me. Ljudi

moji kako me je mali… slobodno ću reći poderao, ne mogu da vjerujem šta sam doživjela, amislila sam da je moje prošlo. Mnogo sam sretna i jedva čekam da muž ponovo ode u Njemačku, biti će ludnica. Osjećam se kao da sam ponovo rođena, ŽIVOT JE ISPRED MENE!!!!!!!!!!!

Nema komentara:

Objavi komentar