nedjelja, 25. lipnja 2017.

Sve sam poze probala i jednog jutra imala sam se*s, bila sam…



Zadnji sam razred srednje škole, imam dečka već 2 godine imam se*s i jedne prilike svršio u mene “slučajno”, na svu sreću imala sam ušteđevinu pa sam se očistila. Što više vreme trošim sa njim to je

odnos češći, sve sam poze probala i jednog jutra imala sam se*s, bila sam sanjiva i kako sam se nameštala ja padnem sa kreveta i slomim nogu. Slagala sam kevu da sam pala sa bajsa,…
na moju sreću poverovala u moju laž. Od tad imam noćne more već 7 noći za redom sanjam

dečkovog najboljeg prijatelja (s kojim sam dosta dobra) u neprijatnim situacijama i danima mi ne izlazi iz glave. Strah me. Imam ogromnu grižnju savesti,planiram reći svom dečku za snove jer ne mogu više ćutiti o tome. Ako iko zna kako kontrolirati snove i misli neka se javi jer ne znam više što ću…>

1 komentar:

  1. Reci svom decku za snove. Sigurno je da ce to prihvatiti ako te voli. Pa onda mogu obojica da imaju sex sa tobom.

    OdgovoriIzbriši