utorak, 27. lipnja 2017.

Mislio sam da ću sv*šiti a ona je stala i rekla hoću da me poje*eš u š*pak odmah….

Devedesetih godina radio sam preko studentskog servisa u Elektri očitavao brojila i tako to. Nije baš neki posao pomalo dosadan i neugodan kad ljudima zvoniš na vrata sve do tog dana. Tog dana smo ušli u jednu višekatnicu i normalno lift ne radi a bilo je ljetno vrijeme. Pomislio sam još jedan dan koji ću pamtiti po znojenju i penjanju po stepenicama. Došavši na 5 kat već sam bio mokar cijeli i ljut kao pas. Pozvonio sam na vrata i čuo ženski glas samo malo mislio sam digao sam ljude od ručka sad će biti vike na mene.

Vrata mi je otvorila gospođa oko četrdesetih godina u bade mantilu mokre kose oprostite baš se tuširam uđite vi ste za očitavanje brojila jesam odgovorio sam. Pokazala mi je gdje je brojilo i otišla u kupaonicu ali nije zatvorila vrata od kupatila do kraja. Popeo sam se na stolicu i počeo sam poslom ali mi je pogled odlutao kroz ta otškrinuta vrata jer i pod bademantilom sam uočio da ispod su velike sise. Sišao sam sa stolice i došuljao se do vrata i u djeliću sekunde mi se kurac digao kad sam vidio te velike sise i gospođu kako dršku od tuša gura u dlakavu piću i kako jezikom oblikuje usta.

Htio sam uletiti u kupatilo i ubaciti se u igru ali mi je prostrujalo kroz glavu sta ako vrisne pa me prijavi još ću završiti u zatvoru kao manijak. Sabrao sam se vratio do stolice i povikao da sam gotov a ona mi je rekla da uđem u kuhinju da će sad kavica. OK ajd nakon 5 katova dobro bi mi došlo da malo odmorim i zapalim jednu. Ušao sam u kuhinjicu i sjeo i za trenutak je ušla ona opet mi se digao badematil ali sa malo dubljim dekolteom a mirisala je uhhhh.

Nema komentara:

Objavi komentar