ponedjeljak, 26. lipnja 2017.

Odmah sutradan stiže meni poruka od tog lika i slika kako mu pu*i a ja se…





Imam drugaricu koja me celi život doživljava kao konkurenciju.To traje još od srednje škole, uvek je bila ljubomorna na momke koje sam imala i često me je znala kvalitetno izblamirati ispred njih. Rešila sam da joj sve to vratim sada kada ima verenika. To je bilo na njen rodjendan, bili smo u

kafanu i ona se napila kao krava a ja sam namerno odvela njenog verenika u stranu kako bih mu objasnila da njegova voljena i nije baš tako fina kakvom je on zamišlja. Zapravo sve je to bio dobro osmišljen plan jer sam se dogovorila sa jednim likom da joj pridje i povede u wc, nagovori je da mu puši i da slika to

ali nikako svoju facu da se ne bi videlo o kome se radi. Odmah sutradan stiže meni poruka od tog lika
i slika kako mu puši a ja se sastajem sa njenim verenikom i pokazujem mu sliku. Malo je reći da je čovek popi*deo, zvao ju je i pitao o čemu se radi na šta ona govori da se ne seća jer je bila mnogo pijana. U svakom slučaju rastali su se, to je meni i bio cilj, nekad pomislim da sam jako loša osoba ali nije mi žao jer sam tu osvetu planirala dugo.

Nema komentara:

Objavi komentar