nedjelja, 25. lipnja 2017.

ISPOVEST: Šta mi je radio sestrin muž….





















Ne sećam se kada me je muž zadnji put poje*ao, lepa sam, zgodna ali njemu nikako da se digne. Dosadila sam mu tako kaže. Iako nisam imala odnose sa mužem nisam ga varala čak i kada mi se nabacivao sestrin muž, rekao mi je da mu moja sestra ne daje pi*ku odkako je trudna. Veče kada se moja sestra poradjala moj muž je bio na poslu pa sam ja pozvala sestrinog muža da dodje za mene da

idemo zajedno. Kada je došao napao me je i rekao da je sada naša prilika i da nas niko neće ometati, na silu mi je zavukao ruku u gaćice i krenuo da mi je mazi, iako to nisam želela uraditi sestri moje
telo je pozitivno reagovalo na njegove dodire i ovlažila sam.

Toliko sam želela da primim ku*ac u sebe da sam ga zajašila i vikala “to majstore pocepaj me”. Oboje smo svr*ili jako brzo i odmah otišli u bolnicu kod sestre. Nastavila sam da se je*em sa njenim mužem i nakon njenog porodjaja. Grešna sam, znam, ali ne mogu da se obuzdam jer sam se toliko uželela se*sa.


Nema komentara:

Objavi komentar