utorak, 27. lipnja 2017.

Pre 9 dana se slučajno spetljam sa našim komšijom koji je oženjen, bila sam glupa klinka i pristala da se viđamo onako…






Pre 9 dana se slučajno spetljam sa našim komšijom koji je oženjen, bila sam glupa klinka i pristala da se viđamo onako… povremeno u našem parku. Od prvog dana pokušavao da me navuče na krevet. To veče slagao ženu da će biti kod kuma. Ubrzo našli u parku on je sedeo na klupi mene držao u krilu

dok smo se ljubili mešala bi gu*om, osećala bi pulsiranje pe*isa. Izvadio ga i lagano pomerala kozicu… osećala sam se vrelom… sutradan prekida svaki kontakt sa mnom i nakon dva dana i spetljali se ponovo i shvatila sam da imam jednu želju u životu, a to je da budem s njim. Ne znam

kako, ni zašto ne mogu da zaboravim taj trenutak. Imala sam ja i druge, ali nikada nikoga nisam zavolela tako. Ne znam kako mi se to dogodilo.

Nema komentara:

Objavi komentar