utorak, 27. lipnja 2017.

Odem do pošte da uplatim neke racuni, nigde zive duse samo ja. Na salteru radio jedan momak koga poznajem ranije jos iz vidjenja, Stavljam racune na salteru i primećujem da se drma, ljubazni mladic





Odem do pošte da uplatim neke racuni, nigde zive duse samo ja. Na salteru radio jedan momak koga poznajem ranije jos iz vidjenja,

Stavljam racune na salteru i primećujem da se drma, ljubazni mladic me zamolio da izadjem na trenutak napolje jer trenutno zbog pada sistema nije u mogucnosti da primi racune, u jednom

trenutku okrecem se i vidim jednu napucanu devojku, stojim kod vrata i sva zacudjena gledam i na ustima jasno sam videla s*ermu. Izadjem ispred poste da završe posao i na prozoru bacim pogleda doticna vadi maramice iz tasne da se obrise. Ne verujem sta sam videla jos sam u cudu.

Nema komentara:

Objavi komentar