ponedjeljak, 26. lipnja 2017.

U sred noći sam se probudila i čula stenjanje iz druge sobe…





Student sam već tri godine, živim kao podstanar sa jednom djevojkom koja mi je donedavno bila kao sestra. Prije mjesec dana je moj otac došao u posjetu, prenoćio je, družili smo se nas troje pričali i ja sam otišla da spavam. U sred noći sam se probudila i čula stenjanje iz druge sobe, onda sam shvatila

da je ona bila s njim. Ja stvarno ne znam kako da se ponašam pravim se luda, a umirem iznutra ovih mjesec dana. Bude mi smijesno kada se nekoj djevojci svidja moj vjerenik, a on ima oci samo za mene. Igrom slucajeva zadesila smo se nas dvoje sa njegovom radnom kolegicom na nekom putovanju.

Ljudi moji koliko se ona njemu otvoreno nabacuje to je nevjerovatno ali ja njemu vjerujem i nemam problema sa tim. Ali mi je glupo kad mu tepa, on ako nesto kaze da voli i ona voli isto, ako on kaze da nije mogao spavati nije ni ona tu noc. On to ne primjecuje ali ja vidim. I ne znam bi li se smijala ili se nervirala zbog toga ali jedno je sigurno puno sam mladja i ljepsa od nje pa bar vjerenik nece pasti u iskusenje.

Nema komentara:

Objavi komentar