nedjelja, 18. lipnja 2017.

U VEZI SAM 8 GODINA I OTIŠLI U ŠOPING CENTAR I, PO OBIČAJU, NE RAZGLEDA SA MNOM….

19105914_10213593242806297_2100185242180696059_n

U vezi sam 8 godina i otišli u šoping centar i, po običaju, ne razgleda sa mnom, sedne, ja odem na drugi sprat i u prolazu pogledam njega dole. Prolaze lepe devojke a on prekrstio ruke i gleda u daljinu. Pomisim da li je moguće da ne pogleda u neku od njih. Napravim krug i opet ga vidim, sedi

neka devojka do njega i pričaju, on protrlja ruke o kolena (to radi kad je nervozan) i odgovora joj nonšalantno, smeju se. Meni se ruši svet pred očima, imala sam utisak da će ga preoteti na “jednu noć”. Tako je izgledala. Uzima telefon i vidno ima nameru da mu memoriše broj, uzima i on, stavlja

joj ruku na rame, meni već loše. Međutim, odlazi i pozdravlja je, zvoni mi telefon, on zove i kaže “Dolazi više, dušu mi uze neka devojka”. Ljudi, obožavam ga!
IZVOR:ispovesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar