srijeda, 21. lipnja 2017.

ISPOVEST: Evo ovako da i ja ispricam svoju pricu. Ja sam goran imam 24god..imam tatu sa kojim zivim jer su se moji rastali prije 8god…



Evo ovako da i ja ispricam svoju pricu. Ja sam goran imam 24god..imam tatu sa kojim zivim jer su se moji rastali prije 8god,,ja sam pripao starom a moja mladja sestra lana mami.moja mama je ljudi stvarno pravi komad,plavusa si*ata gu*ata,nogata komad kojeg gledaju i stari i mladi i muski i zenske..prava s*xi bomba koja se voli pkazivat ali onako diskretno na finjaka..uvjek je bila brizna i fina radisna i danas je ali i odkacena..jos kao klinac i ja i frendovi dmo se lozili na nju ali i sad sa 44 god kao da izgleda jos bolje..stari je cesto putovo i donosio joj odlicne stvati,spavacice,bruseve,ga*ice itd na koje sam dr*ao u samoci..kada su se rastali stara se sa sestrom preselila kod bake u ljepu kucu nedaleko naseg stana i tamo dolazim skoro svakodnevno i danas,po lovu na rucak veceru,nekad prespavam zicam staru auto itd..dakle od rastave skuzio sam da ima nekog jel uvece kad bi isla na pice bilo bi to uvjek minice,polu prozirne hlace,dekoltei…a kopo sam joj i po mobu i tako saznavo sve njene detalje..a onda sam odlucio i da ju pratim..poruke su bile

 socne a i slike koje je slala a i primala..onda sam uvidio da nije to samo jedan vec da se sastaje sa troicom…dosao sam tako jedno dopodne kod njih kao da ih
vidim a doso sam po koju kintu i da vidim sta ima novo u maminom mobu..porka od marka mami,,maco obavezno dodji prije posla da mi po**sis k**ac,al obavezno,,mama bez pardona ok ali brzo jer moram bit ranije na poslu..!!i onda danci,,sanja cekam te navece da mi ispraznis ja*a,,mama doci cu ljubavi..ja sam ludio na takve pruke..nazvao sam frenda odma i rekao mu da mi posudi skuter do navece a cesto mi ga je posudjivao i inace,,stara je rekla baki i lani da ode malo ranije i da je do deset navece doma..inace stara mi vodi dva bitika u jednom trgpvackpm lancu..otiso sam po skuter kacigu i brzo nazad sakrit se i cekat mamu..prosla je autom i ja za njom,nikad nije vozila prebrzo tako da sam ju mogo pratit bez problema..stala je na jednoj autobusnoj ljudi bila guzva a u auto je usao

jedan covjek malo mladji od nje u kratkoj majici i bermudama,,odvezli su se malo dalje u kvart parking mali malo zavucen,nisam mogao doci skroz blizu,vidio sam samo da je malo spustio svoj sic nesta su pricali i i onda je mama nestala u njagovom krilu,nakon ma ni deset minuta mama otvara svoja vrata i pljuje pokraj auta spe**u kojom joj je napunio usta brise se maramicom i nesta se smiju.on je izasao iz auta zakopco se i uz smjeh poslo joj pusu i odsetao dalje..a ona prema poslu i ja za njom…a dalje…

Nema komentara:

Objavi komentar