srijeda, 28. lipnja 2017.

VEĆ JAKO DUGO RADIM U JEDNOM NOĆNOM KLUBU.PLEŠEM NA ŠIPCI.NIJE LAKO,IMA DOSTA PIJANIH…



Već jako dugo radim u jednom noćnom klubu.Plešem na šipci.Nije lako,ima dosta pijanih.Strah u meni je uvijek prisutan ,da mi se nešto loše ne dogodi.Ali ne ,ne želim o tomu misliti.Svaku noć sek*am se sa nekime,bude mi jako lijepo.Danas radim,plesati ću.Na sebi imati ću crni grudnjak i tangice.Tu večer plesala sam,gu*ila sam se i vrtila mojom guz*om.Mamila sam muškarce a oni su me gledali.Volim te poglede.Odjednom nečije ruke ,osjetim na mojoj gu**ci.Stiskao je moje gu*ove a ja sam se okrenula.Pogledam u visokog ,poslovnog muškarca koji mi nudi novac u zamjenu da se po**ksam sa njime.Pristala sam. Gore su bile sobe .Odvela sam ga do moje sobe ,koja je bila prilično neuredna jer nisam stigla pospremiti kaos od prošlu noć.

Jedan muškarc ajme kako je bio vatren.Donesao je toliko igrački sa sobom da smo sve skupa isprobavali a da ne kažem kako me je**o dobro da je krevet škripio.Mislila sam da ćemo slomiti krevet ali nismo.Nisam pospremila jer još ujutro smo se mazili hehe ,nikako nje htio otići.Sada opet ću se se**ati ,ma baš sam nezasitna .Oprosti malo je neuredno.Nije ništa rekao na to ,samo mi se nasmijao.Uhvatio me za ruku i polegao me na krevet.Bez riječi počeo se je skidati.Stajao je gol i gledao me je.Brzo je došao na krevet.Mazio je moju p**kicu preko tangica dok mi je njegov ku**c bio u ruci.D**ala sam ga.Tako ga želim .Volim k**ac jako.Sa zubima je skidao moje tangice .

Kada mi ih je skinuo pogledao je u moju obrijanu pi*kicu.Pomazio ju je sa rukom.Malo me je podigao kako bi mogao skinuti moj grudnjak.Mjesio je moje s**e i grickao moje bra*avice.Postale su tvrde.Užasno sam jako bila n**aljena .Osjećam kako mi je pi*kica vla*na.Došao je do nje.Raširila sam mu noge jako a on se sagnuo sa glavom.Nabio se je na moju pi*kicu.Lizao ju je a ja sam uživala u tomu.Nakon dobrog li*anja ,jako sam bila vlažna.Tako želim da mi stavi u p**kicu.Ah….kako ga želim. Sjedili smo jedan pored drugoga na rubu kreveta. Par minuta sam ga pu*ila.Poslije dobrog orala,ide je*anje . Na*uzila sam mu se .Pljesnuo me je par puta po gu**ci .Rekao je : Zločestu curicu treba je*ati ! Raširila sam mu gu*ove.Polako je ulazio u moju pi**icu.Osjetim sve dublje i dublje ga u sebi. Malo smo se samo pogledavali.On se je obukao ,rekao mi je da mora ići doma .Oženjen je.Ostala sam potpuno sama ,gola na krevetu.Zaspala sam.Sutra ću se ponovno seksati ,pitanje je sa kime.Možda baš sa nekime od Vas .

Nema komentara:

Objavi komentar