četvrtak, 27. srpnja 2017.

ERO*SKA ISPOVEST – Imam 18 godina…mogu vam reci da muškarci lude za mnom i da bi mi svaki s zadovoljstvom zelio probati moju pi*ku.

Fotografija korisnika/ce Kvizoman.

Imam 18 godina…mogu vam reci da muškarci lude za mnom i da bi mi svaki s zadovoljstvom zelio probati moju pi*ku. Je*ala sam se mnogo puta i nijedan ne može da me zadovolji… Jedne noći….Moja mama je hitno morala da poslovno otputuje u split i u kuci smo ostali samo ja i moj tata. Zvala sam najbolju frendicu da noci kod mene ali mi je ona u posledni tren javila da ne moze da joj je iskrsnuo neki problemcic. Znala sam da mi je noc upropastena ali… Sisla sam niz stepenice i vidjela svog tatu kako cita novine dok je TV bio upaljen… On je uvijek bio zgodan muskarac i cesto put bih ga vidjela kada izlazi iz kupatila sa samo peskirom preko njegove batine Uvijek bi me to na*aljivalo ali nikad nisam ni sanjala sto se moze desiti.Bila sam u mini siknjici i malom topicu i bas kad sam se namjerava obuci u spavacicu tata me zovnu Otisla sam do njega i on me pitao ocel mi ko dolazit“ne” odgovorila sam a on je klimnuo glavom … jos me zamolio da mu donesem sok, i da donijela sam on mi rece da ga stavim na sto sto je bio nizi i ja sam morala okrenuti svoju gu*u prema njemu i sageti se, sto sam i uradila

Onda sam osjetila njegove oci na mojoj gu*i NEVJEROVATNO. Rekao mi je da se presvucem i da dodjem kod njega da gledamo tv ja sam to uradila. uzela sam svoju naj****ypilniju spavacicu koju kad bi obuci kao da sam bila u samo gru*njaku i tangicama sisla sam dolje je sjela blize njemu kada mu se mahinalno duboki uzdah oteo iz usta.Gledali smo neki bezvezni film kad je on poceo pricu o pubertetu i o tome kako ja imam mnogo momaka jer sam jako lijepa i zgodna ja sam se samo smijesila a onda uzela daljinski prebacila na neki drugi filmbas u tom trenutku su prikazivali scenu kad ona jase na njegovom i ja sam se postidila On mi rece da mi ne treba bit neugodno da je to normalna stvar i onda mi je stavio ruku na moju “golu” nogu i poceo me milovati sto me jako na**lilonije dizao pogled s moje pi*e koja je tad bila jako vla*na da sam odmah htjela skocit na njega i primit njegovu ku**inu do j*ja…ali ne znala sam da to ne smijem Poneki put bi u tom milovanju “slucajno” zakacio moju pi*u i imala sam osecaj da je osjetio njenu vla*nost… ja sam tad pocela lagano da se uvijam u kukovima a on me iznenadjujuce direktno pitao “zelis li to” nisam oklijevala odmah sam pristalaPoceo me zvaljiti tako jako da sam mislila da ce mi usta popucati. Silno sam zeljela divlji s*x. Sjela sam na njegovog i osjeetila jako jako veliku tvrdu ku**inu pod sobom. on se polako iz*izao a ja sam se na*ijala .vidio je da imam iskustva u tome pa vise nije htio biti njezan. Uzeo me za gu*ove i jako poceo nabijati ja sam pu*ala i derala se zaaabiiiij mi gaaa!!!!
nije se zaustavljao poderao mi je spavacicu iz koje su iskocile moje cvrste oble grudi koje je jako grizao sto me najvise pa**o. Onda je prstima skinuo moje crvene ta**ice i bacio me na kauc.Svukao je svoju usku majcu i sorc i ostao samo u boksericama. o da bila sam u pravu imao je ogromnu k*****nu bar 25 cm dugu. rasirio mi je noge i pogledom pomilovao moju vec odavno vlaznu pi*u svukla sam mu bokserice ku**c mu je nab*ekao i bio jako tvrd. Zeljela sam ga odmah u pi*i al je rekao polako.Nasmijala sam se i uzela ga u ruke . Tako snazno sam ga du**ala da je on ispustao jake uzdahe . naprosto se derao znala sam da mu godi. Dirao me po si**ma a onda me uzeo u narucje i prislonio uza zid.si**ma sam bila okkrenuta zidom. O da to je bila poza koju sam najvise voljela.

Jednom rukom mi je trljao kl**oris a drugom jako stiskao si*e. Samo je svojim glav**em dirao moju pi** nije zelio da sv**i jako me grizao i zvalio u vrat da sam ludila od svega toga dok me jos snazno zabijao uza zid.rukama sam drzala njegovu glavu ii htela da se nabijem na njegovu kur***u ali mi nije dozvoljavao. Onda me okrenuo i jako zazvalio o kako je velik jezik imao onda je njegov ku**c poceo malo dublje prodirati dok sam se ja nabijala. legli smo na pod ja na njemu jasem ga sad vec svom snagom. On zateze glavom nazad stisce me u kukove i da usao je skroz do ja*a. Nije me boljelo naprotiv bilo je nesto najbolje sto mi se desilo. Jako je otvorio usta i dahkao da nisam mogla a da mu se ne priblizm i zazvalim gato je i ocekivao. Znala sam da ce uskoro sv**it pa sam se nabijala sto sam vise mogla. on je onda najednom izvadio svoju ku**inu i svr**o po mojim sis**a. Onda je to po**zao legli smo na kauc i dugo se mazili ljubili.pitala sam ga cij je pi**a bolja moja ili mamina on je rekao “tvoja” bila sam jako uzbudjena pitao me je ocemol to nekada ponovit “da naravno” rekla sam …i zajedno smo zaspali je**li smo se jos puno puta i uvijek sam uzivala u toj prelepoj k****ini koja me napr*vila……

Nema komentara:

Objavi komentar