petak, 28. srpnja 2017.

ISPOVEST: Obukla sam mrežaste čarape i kožni minić dopičnjaka sa duboki dekolte…

Fotografija korisnika/ce Kvizoman.

Obukla sam mrežaste čarape i kožni minić dopičnjaka sa duboki dekolte. Izasla sam s prijateljicom na kocert dok mi je decko radio, i njegov najbolji prijatelj non stop gledao u moju zadnjicu, sve je

bilo super mi se zabavile i dobro provele sve dok nisam dosla doma i decko mi rekao da me njegov najbolji prijatelj video da se ljubim s drugim momkom (naravno nije bila istina..). Ljudi moji najgori osecaj je dok si nemocan..da znas da nisi kriv a ne mozes dokazati a sto je najgore druga strana ti ne

poveruje jer slusa svog “prijatelja” mada mu nikad ti nisi dao razloga da ti ne veruje. PS: dobro birajte prijatelje da ne bi na kraju pored sebe imali NEprijatelje!!

Nema komentara:

Objavi komentar