četvrtak, 13. srpnja 2017.

ISPOVEST: Musko sam imam 20 godina,imam verenicu,imao sam po dosta veza do sad i nikad mi nije bilo bitno da li je nevina ili ne…

Musko sam imam 20 godina,imam verenicu,imao sam po dosta veza do sad i nikad mi nije bilo bitno da li je nevina ili ne.. Trenutno imam verenicu koja je nakon 9 mj. izgubila nevinost sa 
mnom kada je je njena sestra cula za to pocela sek*ualno da me uznemirava oblaci se izazovno i prosle nedelje prolazio sam pored njene skole posto zivi u blizini nase kuce ona me je stopirala 
onda je krenula se*sualno da me uznemirava, ispitivala kako je protekao moj prvi se*s sa njenom sestrom, da li je bolelo itd…  rekla kako hoce da izgubi nevinost sa nekim ali nema decka pa ako mogu da spavam sa njom, rekao sam da cu razmisliti…. sta da radim recite mi?

Nema komentara:

Objavi komentar