srijeda, 26. srpnja 2017.

ISPOVEST – Nisam mogao videti pi*ku od…


Fotografija korisnika/ce Kvizoman.


Smuvao sam jako debelu devojku, izgleda kao medved. Video sam na facebooku da često putuje, Italija, Francuska, Austrija… jednog popodneva iz šale rešim da joj se javim, na izgledu kao da nikad nije imala dečka.

Rešio sam da je pozovem na piće naravno van grada, izašli na večeru, likuša debela ostavila torbu sa novčanikom na stolu, izvadio sam 300 evra iz novčanika da napomenem da je debela imala kod sebe pun novčanik sve po 100 evra, tako da nije primetila.

Posle večere iznajmili smo sobu za jedno veče, kada sam je skinuo nisam mogao videti pi*ku od njenog debelog stomaka, terao sam da ga po*uši jer za je*anje i nije medjutim radi to odlično, kasnije mi priznala da promenila preko 45 muškaraca. Svi su bili sa njom zbog para.

Nema komentara:

Objavi komentar