nedjelja, 23. srpnja 2017.

ERO*SKA ISPOVEST – IMAM 34 GODINE I UDATA SAM. MOJA ĆERKA IMA 16 GODINA A JA SAM SE UDALA SA 17. MOJ SEK*UALNI ZIVOT I NIJE TAKO NEŠTO POSEBAN. UGLAVNOM SVE SE SVODI NA TO DA ME MUŽ POJ*E SVAKE 3-4 NEDELJE I TO TRAJE NEKIH 10-TAK MINUTA….

Fotografija korisnika/ce Kvizoman.

Ne znam odakle da pocnem ovu priču. Imam 34 godine i udata sam. Moja ćerka ima 16 godina a ja sam se udala sa 17. Moj sek*ualni zivot i nije tako nešto poseban. Uglavnom sve se svodi na to da me muž poj*e svake 3-4 nedelje i to traje nekih 10-tak minuta. Verovatno sam zbog toga i počela da gledam po*no filmove. Moj muž je često odsutan po nekoliko dana, jer radi takav posao i mnogo putuje dok sam ja vezana za kuću i ćerku. Gledajuci te po*niće, moram prvo reći da su mi u početku bili odvratni, videla sam da se dosta glumica je*e čak i sa dvojicom kuratih momaka u isto vreme. Nisam mogla da shvatim kako mogu da prime dve ogromne kur*ine u pi*u i g*zu. Moj muž nema ni upola alat kakav imaju momci sa filma ali ne verujem da bih ni njega mogla primiti u gu*u, a kamo li neku ogromnu ku**inu. Što sam više gledala te filmove javljala mi se sve veća želja da probam i ja kako to izgleda kada ti ga neko sjuri u ***u. Ponekad bi počela i da se samo**dovoljavam dok sam gledala film ali je za mene bilo bolno kada bih pokušala neki predmet da uguram u gu*u i jednostavno to nije išlo. Inače živim u malom gradiću i nikada nisam imala priliku za neku avanturu, naravno tako nešto bi se odmah saznalo, tako da jednostavno osim filmova i samo**dovoljavanja nisam mogla ništa drugo da probam. Često kod nas dolazi jedan momak iz komšiluka kome je 19 godina i pomaže ćerci oko matematike.

Primetila sam da me on čudno gleda dok ih posluzujem sa sokom i kafom i mislila sam da je to zato što im smetam dok rade. Moja ćerka je otišla na raspust kod rodbine u selo a muz na put tako da sam sama ostala kod kuće. Uzela sam da odgledam jedan p***ić u kom su glavni akteri jedna crnkinja sa obrijanom mačkom i dva bela momka sa ogromnim alatkama. Dok sam to gledala i ja sam obrijala sebi mačkicu i g*zu i to me je još više na*alilo tako da sam bila sva mokra. Odjednom sam cula kako se ulazna vrata otvaraju i brzo sam obukla kućnu haljinu na golo telo shvativši tada da nisu zaključana. Izašla sam iz spavaće sobe i ugledala mladog komšiju koji je čuo uzdisanje i jecaje sa filma i krenuo prema spavaćoj sobi. On mi je bez reči prišao uhvatio me za gr*di i rekao: ,,na ovo već dugo cekam”. Nisam znala šta da učinim u tom momentu da li da ga odgurnem ili da prihvatim to što mi se nudilo. Dok sam još pomalo šokirana stajala raširio mi je haljinu uhvatio me za g**u i rekao da tako divno d**e nema ni jedna njegova vršnjakinja. Više dvoumljenja nije bilo rešila sam da idem do kraja pa šta bude. Otišla sam do vrata i zaključala ih. Povela sam ga u spavaću sobu gde su na TV-u dva kurata momka razbijala crnkinju. Pogledao je i rekao ,,imaju kurčine bas kao što je i moj” i skinuo šorc a predamnom se pojavio buzdovančina kakvog sam oduvek sanjala. Onako jos mlitav bio je duplo veći nego u mog muža. Rekao je da mu ga po*isam i odmah sam shvatila da je dosta iskusan u ***su. Prihvatila sam njegovu alatku u obe ruke u kojima je on poceo polako da pulsira i raste. Stavila sam g**vić u usta i pocela da mu s*sam a on me uhvati za glavu i počeo mi ga nabijati dok sam se ja gušila tolikim mesom. Kada mu je skroz narastao u mojim ustima osim ogromnog gla*ica nisam više ništa mogla da obuhvatim njima. Izvadio ga je iz mojih usta i polegao me na krevet milujući moje medj**ožje i govoreći mi kako imam divnu g*zu i kako cu sada imati je***inu kakvu nisam mogla ni da zamislim. Video je da sam sva vlazna i prislonio svoj k**ac na moju pi*u. Raširila sam noge i gledala taj komad prislonjen na moju užarenu mačku. Trljao ga je polako od nju a zatim se naglo zabio do pola tako da sam vrisnula i rekla mu ,,polako pocepaces me”. Na to se on nasmejao i rekao da se ni jedna od toga nije pocepala. Ne čekajuci ni da se priviknem na njegov komad kakav do sada nikad nisam imala u sebi nabio se skoro do samog kraja u mene a ja sam osetila kako mi je došao do materice koja se podigla nagore razvlaceci se maksimalno kako bi ga primila u sebe.

U prvom momentu sam osetila jak bol koji je nestao kada se on povukao malo unazad i poceo polako ritmički da ulazi i izlazi iz mene. Pomerao ga je samo za santim dva i kada sam pogledala na ogledalo, koje je stajalo naspram kreveta, videla sam kako se moja mačka maksimalno razvukla kako bi ga sto bolje primila u sebe. Odjednom ga je izvukao otisao do stola i uzeo ulje i poceo da ga sipa po svom monstrumu i meni trljajuci me po g**i i mačkici. Polako je poceo da mi gura prst u g**u a ja sam mu rekla da pazi jer nisam to nikada radila. Momak mi je odgovorio da za sve postoji prvi put. Legao je na krevet a ja sam se popela na njega i sela na njegovu alatku naginjuci se unapred jer jednostavno nisam mogla da ga celog primim u sebe, moja riba se nije navikla da je ispuni toliko mesa. Sipao je jos ulja preko moje g*ze i odjednom mi naglo sjurio prst u nju. Htela sam da se pomerim ali je on rekao da se ne mrdam i da cu se ubrzo navici na to. Bio je u pravu, prvobitni bol je zamenio neopisivo zadovoljstvo koje mi je priustio njegov prst u g**i i ku**ina u **ci. Polako je počeo da gura svoj prst napred nazad a ja nisam mogla ni da se pomerim na onoj ku**ini jer sam se plasila da ce me stvarno pocepati ako se nabije do kraja u mene. Izvukao je prst iz moje gu** ali samo za kratko jer je sada ugurao dva i ponovo mi rekao da se ne mrdam da cu se brzo privići i da treba samo da opustim g**u kako bi mogao da pomera svoje prste. Počeo je zatim da rovari po meni a ja nisam mogla verovati koliko je moja g**a mogla da se rasiri kada sam se prepustila i nisam više stelaza mišiće oko nje. Rekao je da legnem dole i da je sada vreme da mi ga ugura u drugu rupu. Pokušao je da mi ga stavi u gu*u ali kada sam videla na ogledalu kolika ku***a treba da udje u nju uplašila sam se i ponovo je stegla tako da on nije mogao ni malo da prodre u mene. Rekao mi je da se samo opustim i da uživam da će polako ici deo po deo. Ponovo je uzeo ulje i namazeo i mene i sebe, mada za tim nije bilo potrebe jer samo od nasih sokova i ulja od ranije bili klizavi obadvoje. Polako je počeo da trlja svoju ku***u o moju **cu i g**u a zatim ga naglo kada sam se opustila gur**o u a*us. Vrisnula sam a on je rekao da se opustim i ne mrdam da ne ispadne i da sacekam dok se malo ne priviknem. Poslušala sam ga mada sam osecala veliki bol. Pogled u ogledalo mi je pruzio neverovatan prizor, nisam verovala da je uspeo da mi ga ugura. Rasirio mi je rukama guz*ve dok sam ja trljala svoj kl**oris opuštajuci se sve vise. Jos jednom je trznuo i sada ga ugurao skoro do polovine. Ovog puta je bilo manje bola, a sa trećim trzajem je bio preko polovine u meni i ja sam ponovo počela da uživam dok se ritmički mrdao i sve dublje prodirao u mene. Nisam ni osetila kada ga je celog stavio u mene i pogled na ogledalo doveo je do toga da počnem sv**avati kao nikada do tad. Moji prsti u p*ci i njegova ku**ina nabijena do jaja u ***us, oh, to nisam mogla više izdržati i pocela sam svr**vati neprestano se trzajuci. On je to osetio pa ga je izvukao iz gu** koja je ostala raširena i cinilo mi se da sam sada mogla ruku ugurati u nju i gurnuo mi ga ponovo u pi*u pomerajuci moju matericu ponovo nagore kako bi ga primila što bolje i poceo svoju k**činu da gura napred nazad a ja sam svr**vala ne verujuci kako je moguće da mi se dogodi nekoliko orgazama za redom. Ponovo ga je izvukao iz mačke i naglo ugurao u an*s do samih jaja, zabio ga je nekoliko puta i osetila sam tada kako me unutra zaliva mlazevima tople sp**me. Neverovatno ali nisam ga mogla celog primiti u p**u a ceo mi se zakucao u a*us i tek sada mi je bilo jasno da one k***e na filmu uzivaju kada ih napune dva k***ta muskarca u obe ru*e i to uzivaju tako kako ni jedna žena ne moze da uživa kada vodi normalan s**s. Nakon svega mi je rekao da posle nekoliko ovakvih je**cina ima da ulazi iz prve u gu*u bas kao i kod moje ćerke sa kojom se već dve godine tako je*e i da je se*s u gu*u njena ideja jer zeli nevi*ost da sačuva za prvu bračnu noć.

Nema komentara:

Objavi komentar