ponedjeljak, 24. srpnja 2017.

Sa Majom poznavao sam se deset godina,bila je vrlo sexi ali isla je sa moj drug

Fotografija korisnika/ce Kvizoman.

Sa Majom poznavao sam se deset godina,bila je vrlo sexi ali isla je sa moj drug nisam znao kako da joj pridjem i resio sam da je ucenujem.Jedan dan cekao sam da dodje kod moga druga a bili smo komsije cekao sam i polako nadrkivao ku*ac, odjednom se pojavila a jas sam uklucio kameru na mobitelu i poceo snimati i pricati u kameru kako cekam maju da je razvalim od ku*ca,otvorio sam prozor polako sam dr*ao ku*ac i rekao Maji da dojde da mi nesto pomogne razume se da mi je tad kamera bila na pauzi i opet sam je uklucio i opet reko kameri druzE sad ce da vidis da ti je devojka ku*va sad ce da dojge da je je*em stavio sam ku*ac u bermudama i otvorio

Maji vrata.Usla je i rekla mije kako moze da mi pomogne a normalno ja sam to snimio ona nije se ni na san nadala sta je ceka reka o sam udji i sedni da se prvin nesto napiejemo pa onda ce mi pomoci ona je sela je,a ja sam otiso pozadi sanka izvadio ku*ac i poceo opet nadrkavati,i uklucio kameru i reko evo ku*va je dosla sad cu je je*ati i poceo snimati Maju bio sam pozadi sanka dr*ao ku*ac i pricao Maji i snimao,rekao sam Maji jeli Maja moze li da pocnemo snimao sam tada nje i onda odma sam poceo snimati ku*ac a ona je rekla ajde brze da zavrsimo treba da idem kod Milosa ceka me.A

Milos je bio moj drug ja sam prekinuo da snimam izasao sam i kad me videla sa dignati ku*com pocela je da vika jas sam brzo joj opalio samar i rekao cuti ku*vo mala cekaj da vidis sta imam prvin da ti kazem pa onda se deri. I pusti jo sam klip sta sam snimao celo vreme, klip se tako dobro izmontirao sam da je izgledalo kako da zelim da mu kazem na milosa da mu se cura je*e celo vreme sa mnom ona je pocela plakati i molila me je sa pricom znas da to nije istina? kako mozes Milosu ovo raditi on te voli kako brat.

Nema komentara:

Objavi komentar