srijeda, 12. srpnja 2017.

ISPOVEST: Imam 21godinu i volim s*x. Tako sam jednog dana morao otići kod jednog bračnog para da im nešto pomognem….





Imam 21godinu i volim s*x. Tako sam jednog dana morao otići kod jednog bračnog para da im nešto pomognem. On je imao 52 a ona 50 godina. Inače sam dosat redovito gu**o jednu damu od 50 godina i njenog sina koji je bio g*y pa sam sad mislio da ću imat s*x sa starijom damom i starijim muškarcem jer mi je malo dosadilo gu*it mlađeg muškarca. Kad sam došao kod njih prvo smo popili kavu i malo pričali. Ona je igledala pre jebozovno velike si*e i guza a on je imao isto dobru gu**. Kada sam im pomogao što je trebalo otišao sam kući i izd**ao ga misleći na njih. Kad mi je navečer zazvonio telefon. To je bio on. On se zove Ivan a ona Luca.
Nazvao me i rekao mi da želi da dođem do njih. Obukao sam se i otišao do njih. Kad sam došao Luca mi je otvorila vrata i bila je obučena u tange crne i grudnjak manji tako da joj si*e budu šta više izbačene. Rekla mi je da se ispričava što je tako obučena ali kaže da se taman otuširala. Ušao sam u kuću a Ivan je izašao iz sobe u boksericama sa nabreklim kur**m. Sjeli smo na kauč ja u sredinu oni do mene. Meni se već digao i samo šta nije pukao. Nakon nekog vremena počeli su mi ga lagano preko gaća dirat pa kasnije i izvadili i počeli pu**ti oboje. Nakon nekog vremena on me pitao bili ja

htio njegovoga pu*it na što sam pristao. Digao se izvadio ga i stavio mi ga u usta i počeo me še*it u usta dok je ona milovala moja ja*a i gurala prst u njegov š**ak. Dok sam mu ga pu*io on je stenjao od njenih prstiju u svom š**ku. Nakon nekog vremene ona je legla na kauč a on je lego do nje i na**zi li se i rekli:”hajde srećo razvali nam g***ve”. Ja sam se namjestio i stavio ga prvo njoj u šupak i počeo ju gu**t i to žestoko. On je bio nestrpljiv htio je da ga više n**uzim. Izvadio sam ga iz nje i stavio u njegov š***k koji je bio uzak pa sam ga lagano ugurao. Kad sam ga ugurao on je zastenjao je vikao je*i me je*i me. Ja sam ga uhvato za bokove i nabadao na svog macana.
On je d**ao dok sam ga g**i. Dok sam ga g**io njoj sam gurao dildo u šupak tako da sam ih oboje zadovoljavao od jednom. Nakon nekog vremena ja sam legao a ona je sjela na mene i stavila ku**c u pi*u a on joj je stavio ku**c u šu*ak i tako smo je oboje je*avali. Ona je stenjala i sv**avala. Kako je svr**vala tako joj se cidilo niz moj ku*ac. Ona je uživala u je**vanju. Ja i on smo se zamjenili i nastavili da ju je**/mo. Ona je vikala napuni te me napunite i mismo ju počeli jače je*avat a ona je sve jače stenjala i vrištala. Nakon nekog vremena on joj je svr*io u pi*u i otišao se otuširati a ja sam ju je**vao u pi*u. Ona je bila zadovoljna koliko mogu izdržati a da ne svr**m. Rekla mi je kada budem htio svr*it ta joj napunim šu*ak sper**m jer to voli. On se otuširao i bi zađuđen da još nisam

svr**o sjeo je do nas i gledao kako se je**mo. Dok sam ju gu**o ponovi u šup** on je rekao da želi da mu ga opet stavim u njegov šu*ak jer da želi opet to osjetiti. Dok sam ja njega g**io on je njoj lizao pi*ku. Meni je došlo da svr**m a on je rekao da njemu s**šim u šu**k i ja sam svr**o i napunio mu šu*ak.
Ona mu je polizala šu*ak dok mu se cjedilo iz šupka moja sper**. Kasnije su pi ga po**šili i polizali svu spe**u sa njega. Kad su ga polizali ja sam nju pitao želi li i ona napunjeni šu*ak na što je ona sa oduševljenjen pristala. Ona se na*uzila a ja sam joj ga stavio u šupak i počeo gu***i on je drkao i li*ao mij šu**k. Dok sam ju gu*io on je uzeo dildo i stavio ga meni u šup*io mi ga i gu*io me lagano ali je brzo svr**o. Dok mi se cjedilo iz šu*ka on ga je li*ao. I ja sam nakon nekog vremena napunio njen šu*ak sa spe**om. Kada sam sv***o stavio sam ga njemu u usta da mi ga poliže. Kad ga je poliza ja sam se obukao i krenuo kući. Oni su bili zadovoljni i poželjeli su ponovo naš susret kao i ja.

Nema komentara:

Objavi komentar