ponedjeljak, 31. srpnja 2017.

Majka ima ljubavnika, otac ljubavnicu…

Fotografija korisnika/ce Kvizoman.

Majka ima ljubavnika, otac ljubavnicu.Oboje to znaju i prave se kao da je sve u redu.Majka mi je trenutno u Spaniji s ljubavnikom, a otac uplatio sebi i svalerki letovanje za Grcku iduceg meseca.Tako, oni se prave da se vole, zajedno rucaju, piju kafu a mene ni 2% ne fermaju.Otac se

pravi da me i ne vidi, jednom sam prosla pored njega na ulici, a on namerno izvadio fon( i to kad me je primetio) i pravio se da kuca poruku.Majka mi se dere da sam nesposobna jer ne mogu naci posao, a nije je briga sto studiram na faksu gde su predavanja obavezna.Sve sama radim po kuci, ja pravim rucak koji jedu, cistim, perem i ostalo.Muka mi je od njih, ali zavisim finansijski pa moram da ostanem u kuci.Sad tokom leta sam nasla poslic u jednom kaficu i mirna sam da se bar 8h maknem

od njih, ali muka mi je sto me kad se vratim ponovo ceka ribanje, kuvanje i ostalo.Niko me ne
razume, kad to kazem decku, on mi govori da sam nezahvalna i da moram da trpim i cutim, a prijatelje nije ni briga za moje probleme.

1 komentar:

  1. zdravo prijatelju bila sam povrijeđena i slomljena srca kada se prije sedam mjeseci u mom braku dogodio jako veliki problem između mene i mog muža. toliko strašno da je odnio slučaj na sud radi razvoda. rekao je da više nikad ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo preklinjanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim muža da posjetim bacača uroka, jer je i on to stvarno učinio. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. DR alaba. Sljedećeg jutra poslala sam e-mail na adresu koju mi ​​je dao, a čarolija me uvjerila da ću muža vratiti sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez povišice, pa me sljedeća dva dana, začudo, zvao suprug koji me nije zvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se isti dan vratio, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača uroka. Dakle, savjetovati ću vas ako imate bilo kakvih problema, obratite se dr alabi na email: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp i viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744.......

    OdgovoriIzbriši