četvrtak, 27. srpnja 2017.

ISPOVEST: Imam 18 godina sinoc sam saznala da sam trudna i jako sam zbunjena…

Fotografija korisnika/ce Kvizoman.

Imam 18 godina sinoc sam saznala da sam trudna i jako sam zbunjena ne znam sta da radim.Moj decko jako zeli dete sa mnom a ja sam u dilemi.Jako je kolebanje sto zelim da se ostvarim kao uspesna zena tj.da nastavim skolu i upisem faks sa druge strane ukoliko bih abortirala mislim da bi

izgubila svaki kontakt sa mojim deckom celu noc nisam spavala razmisljajuci kako i sta? Jos gore me boli kako bih saopstila roditeljima da sam trudna ako se odlucim da rodim.Ne znam sta da radim u jako sam teskoj situaciji.

Kolebanje izmedju toga da sam previse mlada da budem majka ili da izgubim decka smatram da bi nas dete jako povezivalo ne znam pomozite da donesem pravu odluku znacice mi .

Nema komentara:

Objavi komentar