petak, 28. srpnja 2017.

ISPOVEST: Otac mi je poginuo ostala sam sama sa majkom. Ona se udala za drugog coveka. Bila sam zaljubljena u očuha 4 i po godine…

Fotografija korisnika/ce Kvizoman.

Otac mi je poginuo ostala sam sama sa majkom. Ona se udala za drugog coveka. Bila sam zaljubljena u očuha 4 i po godine, gledao me kao malu princezu. Kako sam se razvijala stupila sam sa njim u

se*sualne odnose i probala sve. Ostala sam trudna sa njim i očuh mi je platio da uradim abortus. Nisam jednostavno mogla da rodim jer bi me majka ubila. Od tada vodim računa o plodnim danima i očuh i ja tada koristimo zastitu ili nemamo odnose.

Sta se desi, pukne nam kondom prvi put kada smo poceli da koristimo. Udala bih se za njegaa da moja majka niije zauzela moje mesto, volim tog coveka.

Nema komentara:

Objavi komentar