četvrtak, 13. srpnja 2017.

ISPOVEST: Živim na selu. Udata sam za dosta starijeg muškarca, rodila sam mu devojčicu…




Živim na selu. Udata sam za dosta starijeg muškarca, rodila sam mu devojčicu… Živimo na mestu u kojem pričaju da se kur*am po komšiluku… naš bližnji komšija je slavio detetov prvi rođendan pa smo bili pozvani na proslavi. Ja sam obukla crne haltere, crne tange i brus, crnu haljinicu do kolena, bez dekoltea, obula crne štikle i beć bila spremna.

Otišla sam sa suprugom na proslavi rođendana bila sam u sentru pažnje odmah kada smo ušli u salu i seli za stolom, izazivala sam mušku populaciju sa svojim tankim strukom i trćkastom gu*om već sam primetila njihove ljubomorne žene kako kolutaju očima i pokazuju ljubomoru. Sela sam sa suprugom suprotno od komšije oka nije skidao sa mojih sisa čak sam primetila da je njegova supruga postala ljubomorna na mene stalno me ispitivao, više pričao sa mnom nego sa drugima. Komšija je malo više popio i osetila sam da me gazi ispod stola, mislila sam slučajno ali se to ponavljalo više puta. Pomerila sam noge sebi, opet se ponavljalo gledao me i nogom dodirvao butinu….

kada je ponovo uradio isto, zakačio je mog supruga onda je moj suprug ustao i drago da li si ti normalan? je li znaš šta radiš mojoj ženi ispod stola? svi su nas gledali. Ustala sam i otisla kuci i onda je dosao moj muz i sve mu ispricala kako je pocelo. Zabranio mi da se oblacim kako meni odgovara osudjuje mene zbog incidenta na proslavi.

Nema komentara:

Objavi komentar