utorak, 25. srpnja 2017.

U FIRMI IMAMO ZAJEDNIČKI TOALET I ZA MUŠKARCE I ZA ŽENE. TAKO SAM JEDNOM IZ ZEZANJA PONUDIO KOLEGINICI


Fotografija korisnika/ce Kvizoman.


U njenim rukama mi se za samo tri sekunde di*ao do maksimuma, smeškala se i laskalo joj je to ali ništa nismo uradili i svako se vratio na svoju poslovnu obavezu.

Na kraj radnog vremena ona me zamoli da je odvezem kući, ja pristao i na pola puta ona kaže meni da skrenem desno i da stanem.
Tu su pale dve partije žestokog se*sa na zadnjem sedištu, i kada smo se oboje ispraznili odvezao sam je kući.

Njen čovek mi se još zahvalio što sam je dovezao kući jer je ona njemu rekla da je zakasnila na autobus. Bilo mi ga malo žao jer se videlo koliko je voli i koliko joj veruje, ali eto, šta se desilo, desilo se.

Nema komentara:

Objavi komentar