ponedjeljak, 24. srpnja 2017.

ISPOVEST: CEKAM MUZA S POSLA U LEOPARD SE*SI HALJINICI I CIPKANIM TANGICAMA…

Fotografija korisnika/ce Kvizoman.

Cekam muza s posla u leopard se*si haljinici i cipkanim tangicama. 10godina braka a sex*amo se kao pubertetlije. Tog dana poludela sam za zeljom za se*som, stojim dva sata kod ulazna vrata u

haljini sa cipkastim tangama samo da skoci na mene, cujem auto rekoh “stize muz mmm” otvara vrata, ja ga docekujem sa prstom u ustima a on sa kolegom sa posla svratili na kafu, ja u transu, ispala sam najveca budala njegov kolega se izvinjava na smetnji i otisao covek kuci.

Odmah sam zaskocila supruga i krenula divljacki da se se*sam. Ne mogu ni da zamislim, kako neki parovi nemaju s*x mesecima pa cak i godinama??? Pa tacno bih poludela.


Nema komentara:

Objavi komentar