četvrtak, 13. srpnja 2017.

ISPOVEST: Ceo život sam sa jednom devojkom. Smuvali smo se sa 15 godina, sada imamo po 23…




Ceo život sam sa jednom devojkom. Smuvali smo se sa 15 godina, sada imamo po 23 i svi misle da ću da je oženim ali ja razmišljam da raskinem. U vezi je sve super. Ali problem je sex*alne prirode. Naime, mi za sve ove godine smo probali samo 3 poze.

Ona više od toga neće. Svadjali smo se što neće da pokuša da promeni to kod sebe i ceo naš razgovor čula njena starija sestra koja je velika ludaca. Pre neki dan izlazim iz kuce da pogledam sanduče za poštu našao crne tange i kad sam bio kod devojke njena sestra je pitala da nije uzela njene tange iz ormara, odmah sam znao da nešto pokušava sa mnom. Uveče polegali… probudm se u pola noći suvih usana odem po vodu iz svajine sobe čuo se vibrijajući zvuk pogledao sam kroz kljucaonicu i video svaju kako se zadovoljava sa dildom… razmisljao sam da udjem i ispunim svoje fantazije, nisam hteo da uprskam dugogodisnju vezu pa sam nastavio gde sam krenuo. Ovo što se dešava samnom nije da ja imam neke lude ideje ali kad od devojke nešto novo tražim da probamo uvek mi kaze “ako ti ne odgovaram, nadji drugu”. I sve tako iznova. Izludjuje me.


 Ne žalim za tim što sam spavao samo sa jednom devojkom u životu, ja i hoću da bude jedina, ali neću da imam ovakav život u krevetu narednih 30 godina kad mi je vec i sad preselo. Možda sam ja glup što odbacujem vezu sa njom i što sam propustio priliku sa njenom sestrom samo zbog se*a, ali hoću da imam neku devojku koja je bar malo zainteresovan za to, a ne da ga imam 3 puta mesečno i to još ja da molim da bi imali uopste.

Nema komentara:

Objavi komentar