ponedjeljak, 10. srpnja 2017.

ISPOVEST: Bila sam u vezi sa pilotom, i to ne bilo kakvim vec kapetanom…


Bila sam u vezi sa pilotom, i to ne bilo kakvim vec kapetanom. On se predstavljao kao savrsen muskarac, lepo izgleda, inteligentan, pazljiv….. Ispostavilo se da je psihopata. Hakovao mi telefon i tako pratio. Uvek sam imala taj osecaj da me prati. Imao je jednom ispad ljubomore oko mojih 
prijatelja na fejsu. Onda su jednog dana pocela da stizu pisma sa mojim slikama na kucne adrese mojih prijatelja,porodice, cak i prijatelja sa fejsa koje licno ne poznajem. To se sve ponovilo za mesec dana. 
Cak je i pesmica bila napisana puna neke mrznje. E ta pesmica ga je odala. Znala sam da je on. Pazite devojke ima ga na drustvenim mrezama, vrlo je namazan, sarmantan, inteligentan, neodoljiv, uspesan, pilotira u inostranstvu….ali je i opasan.

Nema komentara:

Objavi komentar