četvrtak, 13. srpnja 2017.

ISPOVEST: Bilo je to za novu godinu…žestoki tulum…imama sam 14 godina…oduvijek sam voljela imat neki način intime sa s dečkima, ali nikada to nije išlo do kraja…




Bilo je to za novu godinu…žestoki tulum…imama sam 14 godina…oduvijek sam voljela imat neki način intime sa s dečkima, ali nikada to nije išlo do kraja…uglavnom…na tulumu sam upoznala dečka, plesali smo cijelu večer, smijali se, zajebavali…

dok smo plesali, okrenuo me je, naglo nagnuo na zid i požvalio…pomislila sam „s tobom ću do kraja“…mali me je ljubio di god je stigao, isto tako i dirao…ruke su mu švrljale na sve strane, i onda sam osjetila njegove prste u mojoj maloj…bila je to najbolja prstenjava do sada. Svš*la sam koliko mi je dobro mazio k***oris…Rekao je “ slušaj mala, ja te moram imat, idemo u sobu“…nisam se odupirala, nisam ni pomišljala na to jer me je jednostavno osvojio…ušli smo u sobu, legli na krevet…počeo me ljubiti, gu*a mi je pocrvenjela koliko ju je stiskao, jezikom je prolazio po cijelom mom tijelu, oko pupka i
Loading...
spustio se malo niže…nisam se ni snašla već mi je jezikom šarao oko klito***a, vriskala sam koliko je dobro bilo…vrati se natrag zažvalio me, a na**ekli ku*ac mu je virio iz hlača…Nisam mogla puno čekati, uhvatila sam tu ku**inu i nisam ju ispuštala iz ruku, želio je da mu pu*im, naravno nisam puno razmišljala! Svidjelo mu se…rekao je „slušaj ti, nemogu vjerovat da se još nisi ka**la, to ćemo sada sredit“…“takva mala, a nevina, to ne može ići“…prvo sam govorila „ma ne,, ne…

ne želim“ nije odustajao, a i svidjela mi se ta agresinost…prije nego šta sam se snašla dignuo mi je noge u zrak i ugurao k**ac u moju malu…prvi put je bilo malo bolno, ali vrlo malo…kasnije sam se nauživala, sv**ili smo zajedno, iz**kala sam mu ga…bio je oduševljen ali i iznenađen…plahta je bila krvava, ali nije nas bilo briga….Bila je to nova godina u znaku prvog se*sa…a sljedeći put kad smo se vidjela MORALI SMO TO PONOVITI.

Nema komentara:

Objavi komentar