ponedjeljak, 24. srpnja 2017.

SREO SAM DRUGARICU SVOJE DEVOJKE U PRODAVNICU, BILA JE UMORNA I VRAĆALA SE SA FAKSA

Fotografija korisnika/ce Kvizoman.

Sreo sam drugaricu svoje devojke u prodavnicu, bila je umorna i vraćala se sa faksa pa sam se ponudio da je odvezem kući da ne pešači. Ja se inače mnogo palim na ženske noge a ona ima mnogo bolje od moje devojke i dok sam je vozio ja sam mahinalno stavio ruku na njenu butinu i krenuo da je mazim.

Ona je rekla da stanem i ja taman pomislio sad će mi lupi šamar i da sve kaže mojoj devojci ali ona mi uvali svoj jezik u moja usta i tu smo se izvatali, iznjuškali, izlizali i na kraj me jahala i nabadala se na moju ki*u.

Očigledno joj nije smetalo to što sam u vezi sa njenom najboljom drugaricom, čak mi je rekla da bi volela da nastavimo da se vidjamo. Ostavila mi je broj telefona i imaćemo se*s kombinaciju. Nije mi baš nešto žao devojke ali ne bih voleo da sazna.

Nema komentara:

Objavi komentar