četvrtak, 13. srpnja 2017.

ISPOVEST: Obdaren sam samo sa 13cm, i odlučio sam da promenim ženi život!




Pocecu sa opisivanjem moje zene. Upravo je napunila 45 godina i izgleda veoma se*si. Ima duzu crnu kosu,plave oci, veoma lepo lice i ima malo punije telo, ali to je bas cinilo jos vise privlacnijom. Grudi cista petica, njen stomak je malo zaobljen a njeno du*e je malo sire ali jos uvek lepo oblikovano sto ga cini veoma se*si.Takodje voli analni s*ks (meni pomaze jer sam obdaren samo 13cm), i njeno medjunozje je uvek izbrijano.

Žena i ja smo u braku vec 23 godine i tokom godina smo uvek bili verni jedno drugom, sve dok nije izbio incident jednog dana. Moja žena Marija je trebala da napuni 45 godina uskoro a ja sam joj obecao poklon. Bila je nedelja (pre njenog rodjendana koji ce biti sledeci petak), odnosno gde sam pronasao razlog koji ce biti kao poklon njoj za rodjendan. Igrao sam tennis sa dugogodisnjim prijateljom Rajkom i njegovim sinom Markom koji je imao 19 godina, zapravo oni su nase prve komsije, bili smo dobri drugovi ja i Rajko jos otkada se on doselio u kucu pored moje. Marko,njegov sin je bio veoma fin, koji se uvek ophodio prema meni sa postovanjem. Posle igre, dali su predlog da odemo do banje da bi se istusirali, sto sam ja odmah prihvatio. Kada smo usli u prostoriju banje, Rajko je skinuo gace a krajickom oka sam video njegov veliki p*nis, kojio je bio veci njego moj kada je u punoj ere*ciji. Zatim sam se okrenuo i video da je Markov pe*is jos veci, deblji nego Rajkov, zapravo bili su skoro isti samo sto je Marko posedovao visa jaja. Ja sam se okrenuo veoma brzo, videci sta je, oni su mi dobacili, smejuci se ‘’sta je bilo, mi dolazimo iz porodicne linije sa velikim pen**ima’’.



Tog dana, odnosno po noci ja i Marija smo imali veoma strastven se*s ona je svrs**a dvaput,posle se**a sam upitao Mariju da li bih zelela da proba veliki k**ac, na sta se ona bas na**lila na samu pomisao tako da smo se jos jednom smo se poje**li, ali joj bas nista nisam spominjao u vezi Rajka i Marka. Bio je cetrvtak, kada sam video Marka, zapravo bio sam u auto vracajuci se sa posla pitao sam ga da li zeli kuci, sto mi je potrdio da zeli kuci, usao je u auto pitali smo se, tokom razgovora me je pitao za mojeg sina koji studira u drugom gradu Marko je rekao da mu nedostaje moj sin zbog druzenja. U toku voznje sam ga upitao da li ima devojku, mada mi je bilo nezgodno zbog pitanja, ali on je iskreno odgovorio da nema. Kao razlog tome naveo mi je, da devojke cim vide njegov, veliki k***c jednostavno pobegnu od njega. Pitao sam ga, nisi valjda nevin, a on mi odgovori da nije, i kazace mi tajnu, sa kojom osobom je izgubio nevi*ost, ali da nesmem nikom reci za tu tajnu. Ja sam mu obecao da necu nikom reci, cak sam se zakleo u moju decu pred njim. Tada je, rekao da jedino i najlepse iskustvo imao sa svojom tetkom odnosno sestrom svoje majke koja je bila razvedena. Pricao mi je kako je je**o tetku dve godine, dok je meni moj ku**c bio u punoj ere*ciji slusajuci njegovu pricu. Zatim sam ga upitao, mislis li da je moja Marija je**zovna zena? Bilo mu je nezgodno lose se osecao, odnosno uplaseno, nista nije odgovorio ali sam ga ohrabrio rekavsi mu da moze slobodno reci, sta god zeli. Upitao me je da li moze da bude totalno iskren, ja sam rekao da moze. Rekao je, mislim da je je**no se*si, jos kada je bio mladji uvek je
Loading...

fanatazirao o njoj, dr**o na nju. Ima dobre si*e, lepu kosu, prelepo lice, zatim je stao shvativsi sta je upravo rekao meni, ali sam mu dao smeskom znak da je sve u redu. Zatim sam mu rekao da zelim da mi jebe zenu, za njen rodjendan , da cu ja posmatrati i snimati video kamerom. Uveravajuci ga da nece nikog biti osim nas, da mu necu smetati ali da cu snimati kamerom. Njemu se ideja sa kamerom dopala, i pitao me je da li ce dopiti kopiju snimka, na sam mu rekao da nece dobiti, zbog diskrecije ali da moze da dodje da pogleda kod nas kuci kada god zeli, kada nam deca nisu kuci. Nasmejao se, rekao sam,da sutra dodje kod nas kuci u 9 sati uvece. Dovezavsi Marka do njegove kuce, otisao sam kod mene kuci, poje**o Mariju u kuhinji, mislim da je trajalo ne duze od tri minuta. Petak vece, Marijin rodjendan,odveo sam voljenu zenu u najbolji restoran u gradu, ali pre nego sto smo otisli dao sam joj poklon par zenskih se**i carapa, to je volela. Obukla je crvenu haljinu, i kada sam je video izgledala je veoma je**zovno i neodoljivo se**i, sto je i ona sama znala. U restoranu, smo imali izvrsnu veceru i popili smo skoro litar vina, i oboje smo se osecali nestasni.


 Posle veceru u autu, sam jos otkacio prepone na carapama, poceo prstima da joj mazim pi**u, a ona se nagnula i otkopcala mi slic ispusila mi k**ac dok nisam svr**o u njena usta. Bilo je petnaest do devet sati kada smo dosli kuci, ona je otisla na sprat, dok sam ja proverio kameru za to vreme. Kad je dosla u dnevnoj sobu na sebi je imala grudnjak, gace i s**si carape, kada sam je video rekao sam joj da nikada nije bila pre je**zovnija nego kao sada. Videla je kameru, ali nista nije rekla ali obicno se buni, ali posto je veceras njen rodjendan nista nije rekla, mada imamo sopstveni kucni snimak koji traje oko dva sata.Seo sam do nje na kaucu i rekao kako se**i izgleda, koliko je volim i poceo da je pohotno masiram i rekao joj da sam nesto otkrio veoma interesantno prosle nedelje. Sta to,pitala me? Rekao sam joj sta se desilo u banji, odnosno za Rajka, a ona je rekla da Natasa (Rajkova zena) nije lagala, uvek se hvalila da je Rajko obdaren kao konj. A da li bih verovala da je Markov veci? Rekao sam joj i osetio promenu na njenom telu. Kada sam video tu veliku stvar, pomislio sam koliko bih uzivala, cak sam drkao na pomisao kako ti pusis tom mladom pastuvu, i kako bih te on je**o. Ona se okrenula i poljubila me, zatim rekla mi, da bolje krenem da je je**m, posto sam je jeb**o na*alio. Tada je, zvono pozvonilo. Ona je ustala sa namerom da krene na sprat, ali ja sam joj rekao da sedi i da se opusti. Gledala je u mene nervozno, a ja sam joj rekao da mi veruje. ‘’Tvoj je rodjendan, draga.. imam za tebe savrsen poklon i ona je pokusala skriti da joj se ne vidu njene bradavica na poluotvorenom brusu. Otvorio sam vrata, Marko je usao, noseci na sebi trenerku donji deo, i majicu. Poveo sam ga u dnevnu sobu, za vreme soka uvideo sam da Marija je provalila kakvo je iznenadjenje za nju bilo. Dao sam znak Marku da sedi pored moje zene, i ponudio ga za pice. Ostavio sam njih same i otisao u kuhinju, vratio se sa tri case vina. Bili su opusteni i pricali o tome kako je moja zena obucena bila, pruzio sam im case i seo pored njih. Marija se vrpoljila, zapravo bila je spremna, na***jena.

 Duso mislim da bih nas obojica zeleli da vidimo tvoje s**e, ustao sam da uzmem kameru, rekao sam joj. Marija je ustala i uradila stripriz za mene i kameru, nikada je pre nisam video ovako opustenu, na**ljenu, svaki znak stida je nestao. Marija je skinula njen brus, pocela se dodirivati po sisama, uradila ono sto uvek radi, podigla je svoju veliku s**u i pocela da sisa svoju br**avicu, zapravo celu svoju si*u je si*ala. Ustala je poljubila njega, bio je probni poljubac, da bi kasnije njihovi jezici poceli igru u njihovim ustima. Ovo je navelo Marka da pocne milovati njene s**e,on je uvrcao, stipao njene bra**vice. Zatim se Marija spustila, na kolina i rekla sada je vreme za moj poklon. Marko je stojao, a njegov veliki k**ac je pretio da ce pokidati trenerku, a moj k**ac je bio pretvoren u kamen jos pre deset minuta. Marija je svukla njeovu trenerku i gace sa jednim pokretom do njegovih clanaka. Buljila je u **rac, a i ja sam, bio je tvrd, imao je oko 25 cm i klatio se. Glava ku**a je bila mnogo velika, Marija ga je drzala, stenjala, znao sam razmislja kako ce ga osecati u svojoj toploj p**ki. Prislonila ga je uz njegov stomak, pocela da mu lize njegova ja*a, zatim pocela da ga oblizuje sve dok se njen jezik nije nasao na gla**cu.

Momak je bio na*aljen tako da mu je vec pocelo da mu curi iz glavica pres**rma, jer znajuci Mariju, bila je vrhunska pu**cica ku**a pa je ovaj decko posve uzivao u njenim vestinama. Gledao sam nju kako halapljivo pu*i ku*ac, vec petnaest minuta, prekidajuci svaki put kada je bio blizu vrhunca. Bila je u mogucnosti samo do pola da proguta njegov **ac, a ja sam to snimao i zumirao. Jedva sam cekao da gledam ovaj video snimak,jedva. Konacno je rekao, ooooo gopsodjo Marija ja cu da s**sim, ona je rekla da moze da je zove samo Marija, tada je poceo da svr**va u njena usta, mislio sam da ce se udaviti od njegove sp**me, i makla je usta sa njegovog **ca, ali on je jos bacao lokve s**rme koje su pale na njene grudi,pa je sp**mu zamazivala sama po njenim grudima. Zatim je stavila ponovo njegov k**ac u usta, ocistila ga od sp**me, zatim je Marko pitanju nju da li moze da joj polize pi*u, sto je odmah bez odgovora sela na ledja, rasiarila noge u kojoj je klinac trebao da uroni. Pocevsi videlo se da Marko ima nedostatak da je lizanjem dovede do odusevljena. Marijina pi**a je bila potopljena i blistala je, za nekoliko minuta pocela je da se strese, gurala je njegovo lice u njenu pi*ku dok je orga*am nije potresao, bio je snazan org*zam, a ja sam zeleo izvaditi moj ku**c i svr**ti, ali sam se uzdrzao kada sam video da Markov ku*** je ponono nadignut. Kada je Marija sela na ivicu kreveta Marko je prineo svoju glavu kur*a velicine srednje jabuke, poceo da trlja preko oteklih usmina njene pi**e. Kada je nabio k**ac u njenu pi*ku, video sam nesto neverovatno sto nisam video tokom celog naseg seks**lnog zivota, odmah je potresao org*zam. Drzala je Marka cvrsto. Dok su njeni org**azami trajali vecito, jedan za drugim, a on je govorio kako ima lepu pi*ku. Dao sam klincu cast, on je je*ao Mariju dobrih petnaest minuta, sisajuci njene s**e, nadrazujuci njen klit*ris tako da je Marija svr**vala mnogo puta. Je** je pseci Marko, ona to voli, predlozio sam mu. Da, Marija je zavapila, on je izvadio ku**c i cekao da se Marija namesti na kaucu. Njena p**ka je bila sirom otvorena, usmine crvene i mokre ja sam se priblizio blizu da bih pomirisao pregrejanu pi*ku. Markova muda su se ljuljala udarajuci Marijin kli**ris, tako da je je*ao snazno da ceo njegov ku**c nestao u njenu p**ku. Marija je roktala svaki put kada bi joj ga dublje zabio, i vazduh bi joj dolazio iz samih pluca. Marko je*uci, nastavioje pricati Mariji kako obozava njenu pi*ku. Kada je rekao da ce svr*iti rekao samu da svr** po njenoj zadnjici i p***ici, on me je poslusao, poceo iz svog velikog k**ac izbacivati belu lavinu, na njeno du*e i se*si pi*ku, a sama spe**a je kapala dole i pala na kaucu, ali za to niko nije mario. Zatim je Marko prisao i poljubio Mariju u usta strasno a zatim seo na pod.

 Bio je ceo znojav, soba je mirisala je**no na njihovu j***cinu. Rekao sam da moram da sv**im, dodao Marku kameru i rekao da se fokusira na njenu pi*ku. A ja cak nisam ni skinuo moju odecu, pa sam to uradio, gurnuo ga u Marijinu p**ku, koja je bila vla*na,nikada nije bila toliko vla*na kao do sada,jednostavno sam imao nepotpuno izrazavanje kada sam ga uterao u njenu pi*ku. Moj k**ac je pravio vlazni sum u njoj, p**ka je bila tako rasirena od je**nja sa Markom, tako da sam osecao kada sam s***avao u nju da joj sp**ma duboko ulazi u njenu pi***. Ona je bila bez daha, lice joj je bilo oboreno na kaucu.

Nema komentara:

Objavi komentar