petak, 14. srpnja 2017.

VIC: Baka završila na sudu zbog ubistva

Capture

Baka završila na sud zbog ubistva. Odbrana: – Molim vas navedite vasu starost. Baka: – Imam 74 godine. Odbrana: – Hoćete nam opisati svojim rečima sta se desilo uveče, prvog 

Aprila? Baka: – Sedela sam na svojoj ljuljasci na verandi svoje kuće, kada se pojavio zgodan mladić i seo pored mene i izvadio pe*is. Odbrana: – Jeste li ga poznavali? Baka: – Nisam, ali je bio veoma prijatan. Odbrana: – Šta se posle desilo? Baka: – Počeo je da mi trlja prepone. Odbrana: – Jeste li pokusali da ga sprečite u tome? Baka: – Ne, nisam. Odbrana: – Zašto niste? Baka: – Prijalo mi je. Niko me nije ni pipnuo odkako je moj Albert preminuo pre 30 godina. Odbrana: – I šta se desilo dalje? Baka: – Počeo je da mi trlja grudi.. Odbrana: – Jeste ga u tome sprečili? Baka: – Oživela sam od njegovog dodira, bila sam uzbudjena. Nisam se godinama tako dobro osećala! Odbrana: – Šta se desilo posle 

toga? Baka: – Bila sam u ekstazi. Legla sam i viknula “Uzmi me mladiću, uzmi me sada!” Odbrana: – Pa da li je nešto učinio? Baka: – Đavola! Viknuo je “APRILILIIIIII”. I tad sam ga upucala, kurvinog sina…




Nema komentara:

Objavi komentar