utorak, 11. srpnja 2017.

ISPOVEST: Vec 3,4 meseca se vidjam sa jednim starijim momkom od 32 godine, lepo nam je tj divno, predobro pumpa…

Fotografija korisnika/ce Kvizoman.

Vec 3,4 meseca se vidjam sa jednim starijim momkom od 32 godine, lepo nam je tj divno, predobro pumpa. U vezi smo i moji to odobrili jer je pun para. Ali jedno vece sam se napila i spavala sa drugim momkom.

Uzasno se kajem zbog toga, ni jedan ni drugi ne znaju jedan za drugog. Ali isto tako ne sumnjam da bi moj “decko” spavao sa drugom da mu se pruzi prilika jer kako on kaze da me voli. Svejedno to ne menja moj osecaj krivice.

Pitam se da li sam losa osoba Ps.. laze onaj ko kaze “nema tog alkohola koji ce me naterati da te prevarim” ljudi kad se razbijemo ko pi*ke ne znamo gde udaramo a ne da li cemo biti s nekim

Nema komentara:

Objavi komentar