ponedjeljak, 10. srpnja 2017.

ISPOVEST: Jedan oženjeni muškarac je zaljubljen u mene ja u prvi mah nisam znala za to, sve dok mi moja najbolja prijateljica nije rekla to…

Fotografija korisnika/ce Kvizoman.


Jedan oženjeni muškarac je zaljubljen u mene ja u prvi mah nisam znala za to, sve dok mi moja najbolja prijateljica nije rekla to. Žena mu je u 6. mesecu, on je inace jako popularan zgodan i sve to.

Kod naše zgrade poceo je da me grli ljubi mazi i sve to slatko, lagano zavukao ruku dole i mazio dok me ljubio. I ni od cega nastalo je svasta i nakon nekog vremena shvatila sam i da se on meni svidja. Sve vise i vise mi se dopadao sve dok jednog dana nisam saznala da mu se vise ne svidjam ni mrvicu.

Bila sam veoma slomjlena i tuzna i nisam mogla da verujem da sam sad ja mnogo vise zaljubljena nego ikad. Eto , malopre sam ga videla sa svim mojim drustvom pogledali su me niko mi se nije javio i samo su nastavali.. ne znam kako cu sad .. bukvalno nikako

Nema komentara:

Objavi komentar