utorak, 11. srpnja 2017.

ISPOVEST: Mlađa sestra moje supruge, MOJA SVASTIKA ima…

Fotografija korisnika/ce Kvizoman.

Mlađa sestra moje supruge, MOJA SVASTIKA ima… nepunih 18 godina i vjerujte da ružnija djevojka ne postoji. U braku smo skoro 7 godina i uvijek dam izbjegavao svaki kontakt sa tom djevojčicom, sada djevojkom, ali… Prije par mjeseci moja supruga mi se požalila kako je njena sestra nesrena, kako je neće ni jedan momak i da je još uvijek nevina.

Kada mi je rekla da je njena sestra nevina u meni kao da se nešto probudilo. Odjednom je pomisao na moju ružnu svasiku izazivala reakciju u meni. Želio sam da je “probijem”. Imam već dvoje djece, sretan brak i nije bilo jednostavno da bezbolno dođem do cilja. Prije 10 dana sam predložio suprugi da na more povedemo i njenu sestru. Bila je oduševljena prijedlogom, a nije ni sumnjala šta se krije iza svega. Kada smo stigli, prvi dan na plaži moja ružna svastika me totalno raspametila. Ona je malo deblja, ali su joj zato i grudi i guza prilično bujni. Isto veče sam ih obje napio domaćim crnim vinom, moju suprugu toliko da je skoro pa pala u komu, a njenu sestru tek toliko da njena želja za gubljenjem nevinosti dođe do izražaja. Kada je moja supruga zaspala, prišao sam mojoj svastiki i počeo je maziti po butinama i grudima, a ona je tada od uzbuđenja počela da lagano cvili. Raspremio sam je i bez oklijevanja uzeo ono što sam i želio. Mrak mi je bio saveznik jer nisam morao gledati to ružno lice, ali ono što sam osjećao čulom dodira, cijelim tijelom bilo je fenomenalno.

Ujutro sam joj rekao da je alkohol kriv za sve i da pokuša da zaboravi predhodnu noć… a ona mi je tada rekla KAKO KADA MI JE NAJBOLJA U ŽIVOTU… Od tada me skoro svaki dan smara da želi da ponovo imamo odnos, samo meni se to više sa njom ne radi, jer ona kao ona me nikada nije zanimala, već sam se isključivi palio na njenu nevinost i taj prvi odnos. Ne znam kako da je se bezbolno riješim, da ne ugroszim brak… Imam 33 godine i nikako ne bi bilo dobro da se pročuje da sam u šemi sa svastikom!

Nema komentara:

Objavi komentar